سلام دوست عزیزم
شما هم مثه من خیلی رو قدت حساس شدی درصورتی که مردم انقد مشغله فکری دارن که به قد منو شما توجهی نمیکنن
چند چیزم بهت بگم رو حساب این نذار که میخوام روحیه یا دلداری بدم واقعیتی هست که میخوام بهت بگم
ببین من نمیگم 168 بلنده ولی کوتاه هم نیست تو رنج متوسطه. بعدشم شما ملاکت رو گذاشتی رو دنیای مجازی ببینی پسرا چی میگن ؟! من الان بگم قدم 2 متره شما باور میکنی ؟
خب برادره من دروغ هم تو این دنیای مجازی زیاد گفته میشه. اتفاقا با اینکه نسل من و شما نسبت به نسل قبل قدبلندتره ولی اکثر تو رنج زیر 180 هست نه بالای 180
اینو من نمیگم برو تو اینترنت سرچ کن دستت میاد که میانگین قد مردان ایرانی چقدره
والا من که میرم باشگاه از هر 20 نفری فوقش یه نفر رو میبینم که با اختلاف 10-15 سانت ازم بلندتر باشه هممون تقریبا همین 176-7 هستیم. اینو گفتیم تا بدونی بالای 180 هم داریم ولی نه اونجوری که شما میگی همه پسرا
من به جرات میگم 80 درصد پسرا زیر 180 ن پس به خودت الکی تلقین نکن چون همه بالای 180 سانتن پس من کوتاهم
اما درمورد باشگاه که گفتی از جوش خوشت نمیاد
داداش حساس شدی رو این مورد. خب وقتی اونجا همه پسرن چرا خوشت نمیاد از اون جو ؟ اتفاقا کار درست رو همونایی میکنن که با شلوارک یا شورت ورزشین. اصن تا حالا از خودت پرسیدی چرا دورتادور باشگاه آینه هست ؟ بخاطره اینکه شما عضلت رو ببینی
زیاد سخت نگیر تو باشگاه اکثرا لخت میکنن که بتونن عضلاتشون رو ببینن شما هم همینکارو بکن شاید اولش خجالت بکشی ولی واقعا جایی واسه خجالت کشیدن وجود نداره چون همه مردن زن که اونجا نیست بگی برام میخنده
بخدا ما تو باشگاه داریم از اون دسته ای که یارو بدنش شامل استخون + روکشه ولی لخت میکنه میاد تمرین میکنه
حتی داریم اونایی که شیکمش جلوس ولی اونم راحت تمرین میکنه
شما هم با پیرهن شلوار پلوخوری برو باشگاه رسیدی اونجا دربیار راحت تمرین کن از هیچکسم خجالت نکش
یه چیز دیگه هم بهت بگم
اگر قوس کمر داری یا گردنت ناهنجاری داره با ورزش کردن میتونی درستش کنی و قدت از 168 بشه 170 ! جدی میگم
چون اگر شکم جلو باشه باعث میشه عضلات پشت کمر + ستون فقرات برای حفظ تعادل به سمت شکم کشیده بشه درنتیجه شما قوس کمر میگیری و قدت از حالت عادی کوتاهتر نشون داده میشه
در انتها هم بگم که بیت الله عباسپور رو میشناسی؟
تنها ایرانیه که تونسته به مسابقات معتبر مستر المپیا وارد بشه. درهمین حد بهت بگم که سطح مستر المپیا انقد بالاست که یه بدنساز وقتی قهرمان جهان بشه تازه مجوز مستر المپیا رو میگیره ! ببین گفتم مجوز. ینی هنوز واسه وارد شدن به این مسابقه 2/3 م راه رو اومده
میدونی قدش چقدره ؟!
قدش 166 سانت بیشتر نیست
اگرم به حرفم شک داری برو تو ویکی پدیا ببین چی نوشته درموردش.
زیاد سخت نگیر داداش من و شما بخاطره دخترا که زندگی نمیکنیم درسته شور و شوق جوونی داریم ولی خب کار خوبی نیست بخاطره قد جوونیمون رو تباه کنیم
موفق باشی
- - - Updated - - -
اینم اضافه کنم که شما تا حالا دیدی به پسرای بیش از حد بلند چی میگن ؟
والا ما تو سربازی یه هم خدمتی داشتیم اسمش عباس قدشم 190 خورده ای بود
خداوکیلی ما مسخرش میکردیم بهش میگفتیم عباس عین مدادی
بعدشم شما مطمن باش دختری که قد طرفش براش مهمه هنوز به بلوغ فکری نرسیده چون قد از 100 درصد شاید 5 درصد هم نباشه خیلی چیزا دیگه تو زندگی ملاکه
نوشتم طولانی شد ولی وظیفم بود به کسی که مشکلاتی عین خودم داشته کمک کنم









علاقه مندی ها (Bookmarks)