به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 82

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 تیر 95 [ 14:02]
    تاریخ عضویت
    1389-10-16
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,680
    سطح
    43
    Points: 4,680, Level: 43
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranOverdriveTagger First Class
    تشکرها
    117

    تشکرشده 94 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیزم

    شما هم مثه من خیلی رو قدت حساس شدی درصورتی که مردم انقد مشغله فکری دارن که به قد منو شما توجهی نمیکنن

    چند چیزم بهت بگم رو حساب این نذار که میخوام روحیه یا دلداری بدم واقعیتی هست که میخوام بهت بگم

    ببین من نمیگم 168 بلنده ولی کوتاه هم نیست تو رنج متوسطه. بعدشم شما ملاکت رو گذاشتی رو دنیای مجازی ببینی پسرا چی میگن ؟! من الان بگم قدم 2 متره شما باور میکنی ؟

    خب برادره من دروغ هم تو این دنیای مجازی زیاد گفته میشه. اتفاقا با اینکه نسل من و شما نسبت به نسل قبل قدبلندتره ولی اکثر تو رنج زیر 180 هست نه بالای 180

    اینو من نمیگم برو تو اینترنت سرچ کن دستت میاد که میانگین قد مردان ایرانی چقدره

    والا من که میرم باشگاه از هر 20 نفری فوقش یه نفر رو میبینم که با اختلاف 10-15 سانت ازم بلندتر باشه هممون تقریبا همین 176-7 هستیم. اینو گفتیم تا بدونی بالای 180 هم داریم ولی نه اونجوری که شما میگی همه پسرا

    من به جرات میگم 80 درصد پسرا زیر 180 ن پس به خودت الکی تلقین نکن چون همه بالای 180 سانتن پس من کوتاهم

    اما درمورد باشگاه که گفتی از جوش خوشت نمیاد

    داداش حساس شدی رو این مورد. خب وقتی اونجا همه پسرن چرا خوشت نمیاد از اون جو ؟ اتفاقا کار درست رو همونایی میکنن که با شلوارک یا شورت ورزشین. اصن تا حالا از خودت پرسیدی چرا دورتادور باشگاه آینه هست ؟ بخاطره اینکه شما عضلت رو ببینی

    زیاد سخت نگیر تو باشگاه اکثرا لخت میکنن که بتونن عضلاتشون رو ببینن شما هم همینکارو بکن شاید اولش خجالت بکشی ولی واقعا جایی واسه خجالت کشیدن وجود نداره چون همه مردن زن که اونجا نیست بگی برام میخنده

    بخدا ما تو باشگاه داریم از اون دسته ای که یارو بدنش شامل استخون + روکشه ولی لخت میکنه میاد تمرین میکنه

    حتی داریم اونایی که شیکمش جلوس ولی اونم راحت تمرین میکنه

    شما هم با پیرهن شلوار پلوخوری برو باشگاه رسیدی اونجا دربیار راحت تمرین کن از هیچکسم خجالت نکش

    یه چیز دیگه هم بهت بگم

    اگر قوس کمر داری یا گردنت ناهنجاری داره با ورزش کردن میتونی درستش کنی و قدت از 168 بشه 170 ! جدی میگم

    چون اگر شکم جلو باشه باعث میشه عضلات پشت کمر + ستون فقرات برای حفظ تعادل به سمت شکم کشیده بشه درنتیجه شما قوس کمر میگیری و قدت از حالت عادی کوتاهتر نشون داده میشه

    در انتها هم بگم که بیت الله عباسپور رو میشناسی؟

    تنها ایرانیه که تونسته به مسابقات معتبر مستر المپیا وارد بشه. درهمین حد بهت بگم که سطح مستر المپیا انقد بالاست که یه بدنساز وقتی قهرمان جهان بشه تازه مجوز مستر المپیا رو میگیره ! ببین گفتم مجوز. ینی هنوز واسه وارد شدن به این مسابقه 2/3 م راه رو اومده

    میدونی قدش چقدره ؟!

    قدش 166 سانت بیشتر نیست

    اگرم به حرفم شک داری برو تو ویکی پدیا ببین چی نوشته درموردش.

    زیاد سخت نگیر داداش من و شما بخاطره دخترا که زندگی نمیکنیم درسته شور و شوق جوونی داریم ولی خب کار خوبی نیست بخاطره قد جوونیمون رو تباه کنیم

    موفق باشی

    - - - Updated - - -

    اینم اضافه کنم که شما تا حالا دیدی به پسرای بیش از حد بلند چی میگن ؟
    والا ما تو سربازی یه هم خدمتی داشتیم اسمش عباس قدشم 190 خورده ای بود
    خداوکیلی ما مسخرش میکردیم بهش میگفتیم عباس عین مدادی
    بعدشم شما مطمن باش دختری که قد طرفش براش مهمه هنوز به بلوغ فکری نرسیده چون قد از 100 درصد شاید 5 درصد هم نباشه خیلی چیزا دیگه تو زندگی ملاکه
    نوشتم طولانی شد ولی وظیفم بود به کسی که مشکلاتی عین خودم داشته کمک کنم

  2. 17 کاربر از پست مفید AMIN 1994 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 26 فروردین 93), e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), hajes (سه شنبه 26 فروردین 93), khaleghezey (سه شنبه 26 فروردین 93), majid_k (سه شنبه 26 فروردین 93), mehrdad_m (چهارشنبه 27 فروردین 93), meinoush (سه شنبه 26 فروردین 93), Mr.Anderson (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), RADIOHEAD (جمعه 15 اسفند 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 26 فروردین 93), کیارش۲ (سه شنبه 26 فروردین 93), پسر تنها (سه شنبه 26 فروردین 93), واحد (سه شنبه 26 فروردین 93), مهربونی... (چهارشنبه 27 فروردین 93), مصباح الهدی (سه شنبه 26 فروردین 93), تهمتن (چهارشنبه 27 فروردین 93), صبوری (سه شنبه 26 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.