به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 اردیبهشت 93 [ 20:55]
    تاریخ عضویت
    1393-1-23
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    90
    سطح
    1
    Points: 90, Level: 1
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 19 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m_eros نمایش پست ها
    منم الان یه همچین شرایطی تو زندگیم پیدا کردم فقط فرقش اینه که من دخترم و رابطم هم تازه یه ماه شکل گرفته
    هر دومون قبول کردیم که راهمون دوره و این شرایطو پذیرفتیم که هر چند وقت همو ببینیم .
    ولی مشکل بزرگی که الان وجود داره اینه که اون اقا زیاد شک میکنه چون از هم دوریم .
    و میخواد همه چیز تحت کنترلش باشه .
    لطفا از تجربیاتتون بگید آقای sady-ns
    در مورد شما من نمیتونم بگم که ادامه ی رابطه شما و عاشق شدن و دلبستن درسته یا غلط
    من هم آدمی بودم که از وقتی که بیشتر ایشون رو خواستم،روش خیلی حساس تر و در نتیجه شکاک تر شدم اما شکم صرفا بخاطر دوری نبود ، شکم به مواردی بود که دور و برش می دیدیم یا اشتباهاتی که از سوی خودش صورت می گرفت!

    در کل تا پیش از دلبستن و راه برگشت نداشتن ،با عقل راجب ادامه اش تصمیم بگیر.طرفت رو از لحاظ پاکی و معرفت و اعتماد و مرد زندگی بودن خوب بشناس و از نه گفتن نترس .چون الان دلشو بشکنی خیلی بهتر از اینه که تا تهش برید و گرفتار بشید .


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط setare sorbi نمایش پست ها
    خب از 2شب پیش که تایپیکتونو خوندم کلا اعصابم ریخت بهم... من 5ماههرابطمو تموم کردم مثل شما راه دور بودیم و 8 ماه ارتباط داشتیم... شراطمون یکم با هم فرق داشت، ولی اون نموند...خواست بره و 1000 تا بهانه واسه رفتنش....هرچی التماس و درخواست کردم موند که نموند، بیشتر دور شد...
    حالا ببینین چرا اعصابم بهم ریخت... خیلی بده اینطوری دل دیگرانو بسوزونیدو حس حسادت دیگران رو برانگیخته کنید...
    البته این آخریو با شوخی گفتم
    واستون خیلی خوشحال شدم...امیدوارم شاد باشید و وشبخت... سعی کنید خوب و منطقی با مسایل برخورد کنید، صبر کنید، بشنوید، یه طرفه قضاوت نکنید و جلو نرید و فکر نکنید هرچی تو ذهنتونه 100% درسته..فرصت بده و تو مشکلات بدون بدبینی و مقصر دونستن کسی فکر کن و واسه حلش اقدام کن و همیشه اجازه ده طرف مقابلت اونقدر باهات راحت باشه که همه چیو بهت بگه نه اینکه از ناراحتی و واکنشت بترسه و حرفای دلشو عنوان نکنه، از هیچ حرفی هم کوچکترین سوء استفاده ای نکن که بعدا بر علیه خودش استفاده کنی، ... بعد ازدواج خوبیهارو بزرگ کنید و مشکلاتو با آرامش حل کنید، اینا و خیلی چیزای دیگه مشکلات ما بودن ، حداقل شما اینارو تکرار نکنید...نصیحت گونه شد؟؟؟؟بهرحال من بزرگتر از شمام دیگههههههه....
    خوشبخت و شاد باشید...
    امیدوارم همیشه سر زنده باشی و غصه گذشته رو نخوری...این نشد یکی دیگه...مهم اینه که بتونی یه مرد خوب باسه زندگی پیدا کنی .

  2. کاربر روبرو از پست مفید sady-ns تشکرکرده است .

    m_eros (دوشنبه 25 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به نظرتون تو این وضعیت پس انداز کار درستیه؟
    توسط حیاط خلوت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 20 شهریور 95, 13:39
  2. پس مشاورا کوشن؟چرا رسیدیگ نمیکنین به بدبختی مردم؟
    توسط henma در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 05 مرداد 92, 01:34
  3. پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: جمعه 23 فروردین 92, 15:32
  4. من با تو فرق دارم پس شبیه همدیگریم
    توسط بالهای صداقت در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 11 دی 89, 15:52
  5. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 30 آذر 87, 13:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.