سلام.
برای اثبات دعاوی جنسی واین موضوعات، ۴شاهدمردلازم هست. یک دلیل این سخت گیری دراثبات، حدس وگمان های خطای بیشماری هست که انسانهاممکنه درمورد همدیگه بزنن واینکه حتی الامکان افرادگرداین مباحث نروند.
بنابراین تاوقتی کسی شاهد ماجرایی از نزدیک نبوده باشد حق گفتن حدسیات خودش رو نداره حتی به فرض دیدن ازنزدیک بازبهترین راه سرزنش وملامت خود اون شخص هست نه فاش کردن رازبرای دیگران.
بنابراین اتهام هایی که شماوپدرت به هم زدید هیچ پایه واساس صحیحی نداره.
باشجاعت وصداقت ازپدرت ومادرت عذرخواهی کن وصریح و واضح بگو که شاهد خطایی نبودی وچون میدونستی قبلا سوتفاهمی بین پدرومادرت بوده خواستی توی دعوا خودتو تخلیه روحی کنی..
پس ازصحبتهای مکرر مادرو برادرت با استحکام واعتماد بنفس همون جمله رودوباره تکرار کن وزیاد توضیح نده .
به این روش میگن"تکنیک کاغذ خط خورده"یعنی با احترام و وضوح یه جمله روبه عناوین مختلف تکرارمیکنی،تانهایتا مخاطب خودش قانع بشه..
اگه بعدش سرزنشت کردن که چرا ازاول این حرف روزدی، ناراحت نشو،آستانه ی تحملت روبالاببر وعذروواتهام زدایت روپس نگیرحتی اگه دوباره به خودت تهمت زدن یاگفتن پدرت اینجوری درموردت گفته به هیچ وجه تلافی نکن و به حدسیاتت دامن نزن چون نتایج بدتری رو خواهد داد.
آرامش خودتو حفظ کن سعی کن بحث رو بعدش جمع کنی واگه زیاد خواستند سیم جین ت کنن بگو من حقیقت روگفتم ودیگه تمایل ندارم بیش ازاین دراین موردصحبت کنم.
- - - Updated - - -
سلام.
برای اثبات دعاوی جنسی واین موضوعات، ۴شاهدمردلازم هست. یک دلیل این سخت گیری دراثبات، حدس وگمان های خطای بیشماری هست که انسانهاممکنه درمورد همدیگه بزنن واینکه حتی الامکان افرادگرداین مباحث نروند.
بنابراین تاوقتی کسی شاهد ماجرایی از نزدیک نبوده باشد حق گفتن حدسیات خودش رو نداره حتی به فرض دیدن ازنزدیک بازبهترین راه سرزنش وملامت خود اون شخص هست نه فاش کردن رازبرای دیگران.
بنابراین اتهام هایی که شماوپدرت به هم زدید هیچ پایه واساس صحیحی نداره.
باشجاعت وصداقت ازپدرت ومادرت عذرخواهی کن وصریح و واضح بگو که شاهد خطایی نبودی وچون میدونستی قبلا سوتفاهمی بین پدرومادرت بوده خواستی توی دعوا خودتو تخلیه روحی کنی..
پس ازصحبتهای مکرر مادرو برادرت با استحکام واعتماد بنفس همون جمله رودوباره تکرار کن وزیاد توضیح نده .
به این روش میگن"تکنیک کاغذ خط خورده"یعنی با احترام و وضوح یه جمله روبه عناوین مختلف تکرارمیکنی،تانهایتا مخاطب خودش قانع بشه..
اگه بعدش سرزنشت کردن که چرا ازاول این حرف روزدی، ناراحت نشو،آستانه ی تحملت روبالاببر وعذروواتهام زدایت روپس نگیرحتی اگه دوباره به خودت تهمت زدن یاگفتن پدرت اینجوری درموردت گفته به هیچ وجه تلافی نکن و به حدسیاتت دامن نزن چون نتایج بدتری رو خواهد داد.
آرامش خودتو حفظ کن سعی کن بحث رو بعدش جمع کنی واگه زیاد خواستند سیم جین ت کنن بگو من حقیقت روگفتم ودیگه تمایل ندارم بیش ازاین دراین موردصحبت کنم.
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)