به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #5
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.

    برای اثبات دعاوی جنسی واین موضوعات، ۴شاهدمردلازم هست. یک دلیل این سخت گیری دراثبات، حدس وگمان های خطای بیشماری هست که انسانهاممکنه درمورد همدیگه بزنن واینکه حتی الامکان افرادگرداین مباحث نروند.

    بنابراین تاوقتی کسی شاهد ماجرایی از نزدیک نبوده باشد حق گفتن حدسیات خودش رو نداره حتی به فرض دیدن ازنزدیک بازبهترین راه سرزنش وملامت خود اون شخص هست نه فاش کردن رازبرای دیگران.

    بنابراین اتهام هایی که شماوپدرت به هم زدید هیچ پایه واساس صحیحی نداره.

    باشجاعت وصداقت ازپدرت ومادرت عذرخواهی کن وصریح و واضح بگو که شاهد خطایی نبودی وچون میدونستی قبلا سوتفاهمی بین پدرومادرت بوده خواستی توی دعوا خودتو تخلیه روحی کنی..


    پس ازصحبتهای مکرر مادرو برادرت با استحکام واعتماد بنفس همون جمله رودوباره تکرار کن وزیاد توضیح نده .

    به این روش میگن"تکنیک کاغذ خط خورده"یعنی با احترام و وضوح یه جمله روبه عناوین مختلف تکرارمیکنی،تانهایتا مخاطب خودش قانع بشه..

    اگه بعدش سرزنشت کردن که چرا ازاول این حرف روزدی، ناراحت نشو،آستانه ی تحملت روبالاببر وعذروواتهام زدایت روپس نگیرحتی اگه دوباره به خودت تهمت زدن یاگفتن پدرت اینجوری درموردت گفته به هیچ وجه تلافی نکن و به حدسیاتت دامن نزن چون نتایج بدتری رو خواهد داد.

    آرامش خودتو حفظ کن سعی کن بحث رو بعدش جمع کنی واگه زیاد خواستند سیم جین ت کنن بگو من حقیقت روگفتم ودیگه تمایل ندارم بیش ازاین دراین موردصحبت کنم.


    - - - Updated - - -

    سلام.

    برای اثبات دعاوی جنسی واین موضوعات، ۴شاهدمردلازم هست. یک دلیل این سخت گیری دراثبات، حدس وگمان های خطای بیشماری هست که انسانهاممکنه درمورد همدیگه بزنن واینکه حتی الامکان افرادگرداین مباحث نروند.

    بنابراین تاوقتی کسی شاهد ماجرایی از نزدیک نبوده باشد حق گفتن حدسیات خودش رو نداره حتی به فرض دیدن ازنزدیک بازبهترین راه سرزنش وملامت خود اون شخص هست نه فاش کردن رازبرای دیگران.

    بنابراین اتهام هایی که شماوپدرت به هم زدید هیچ پایه واساس صحیحی نداره.

    باشجاعت وصداقت ازپدرت ومادرت عذرخواهی کن وصریح و واضح بگو که شاهد خطایی نبودی وچون میدونستی قبلا سوتفاهمی بین پدرومادرت بوده خواستی توی دعوا خودتو تخلیه روحی کنی..


    پس ازصحبتهای مکرر مادرو برادرت با استحکام واعتماد بنفس همون جمله رودوباره تکرار کن وزیاد توضیح نده .

    به این روش میگن"تکنیک کاغذ خط خورده"یعنی با احترام و وضوح یه جمله روبه عناوین مختلف تکرارمیکنی،تانهایتا مخاطب خودش قانع بشه..

    اگه بعدش سرزنشت کردن که چرا ازاول این حرف روزدی، ناراحت نشو،آستانه ی تحملت روبالاببر وعذروواتهام زدایت روپس نگیرحتی اگه دوباره به خودت تهمت زدن یاگفتن پدرت اینجوری درموردت گفته به هیچ وجه تلافی نکن و به حدسیاتت دامن نزن چون نتایج بدتری رو خواهد داد.

    آرامش خودتو حفظ کن سعی کن بحث رو بعدش جمع کنی واگه زیاد خواستند سیم جین ت کنن بگو من حقیقت روگفتم ودیگه تمایل ندارم بیش ازاین دراین موردصحبت کنم.
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  2. 7 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 26 فروردین 93), asemaneabi222 (سه شنبه 26 فروردین 93), khaleghezey (دوشنبه 25 فروردین 93), sainaz860 (دوشنبه 25 فروردین 93), salehe92 (دوشنبه 25 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 25 فروردین 93), دختر بیخیال (دوشنبه 25 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پیشروی به سمت موفقیت فردی با کمک همدردی ها
    توسط cheshmakk در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 22 اسفند 93, 00:45
  3. اعصابم خورده 110 که میاد ابروی ادم بیشتر میره
    توسط voroujak در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 11:08
  4. عصبانیت شدید و ابروی در حال خطر
    توسط golii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.