جناب خاله قزی
با سلام و باتشکر بابت تاپیک زیباتون.
خدا قوت
آقا منم هستم.
با توجه به اینکه من شاغلم و سرم شلوغه با تعداد محدود 114 موافقم و سعی می کنم اونو موقعه نماز توی مسجد بخونم
از دوستای گلم خواهش می کنم اگر امکان دار یه روز هم به من اختصاص بدین.
برای خوشبختی و عاقبت بخیریم دعا کنید که سخت پریشونم بلکه انشااله امسال ....
سپاس بی پایان از همه دوستان![]()








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)