به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 104

موضوع: صلوات شمار

  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 تیر 95 [ 14:02]
    تاریخ عضویت
    1389-10-16
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,680
    سطح
    43
    Points: 4,680, Level: 43
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranOverdriveTagger First Class
    تشکرها
    117

    تشکرشده 94 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم دیروز 228 تا و امروزم 228 تا فرستادم
    فقط یه سوالی
    باید هر روز 228 تا بفرستم ؟ یا روزی 114 تا ؟

  2. 2 کاربر از پست مفید AMIN 1994 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 24 فروردین 93), دختر بیخیال (یکشنبه 24 فروردین 93)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 خرداد 95 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1392-12-29
    نوشته ها
    107
    امتیاز
    2,472
    سطح
    30
    Points: 2,472, Level: 30
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    91

    تشکرشده 234 در 76 پست

    Rep Power
    24
    Array
    الان یادم اومدو فرستادم...نمیدونم اخر قرار چندتا شد ولی من طبق نوشته آقای amin1994 ، تعداد 228 صلوات فرستادم.... خدا بیامرزه پدرشون رو، روحشون شاد.....

    - - - Updated - - -

    نمیدونم چه شرایطی باید داشته باشیم ولی کاش یه رئزم واسه من باشه... البته تورو خدا فکد نکنید شرطی صلوات میفرستم..... فقط یه ....... لطفا هروقت تشخیص دادید شرایطشو دارم این لطفو به من بکنید....اگه البته اگه دوست دارید وقت باارزشت.ن. چند دقیقه به من اختصاص بدید... به منه.... به.....منه....

  4. 2 کاربر از پست مفید setare sorbi تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 24 فروردین 93), دختر بیخیال (یکشنبه 24 فروردین 93)

  5. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    سلام دوستان و مخصوصا جناب خاله قزی .ممنون از تاپیک خوبتون . من یکم دیر متوجه شدم اما حضورم رو توی این مشارکت اعلام می کنم .اما یه خواسته کوچیک دارم .مامانم توی بستر بیماریه میشه براش دعا کنید ؟امکانش هست یه روز رو بهشاختصاص بدید؟الان یک ماهه که گرفتار بیماری شده .بازم ممنون و خیلی محتاجم به دعا.از فردا که یکشنبه هست شروع می کنم.

  6. 2 کاربر از پست مفید heaven65 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 24 فروردین 93), دختر بیخیال (یکشنبه 24 فروردین 93)

  7. #44
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و درود خدمت دوستان عزیز

    امروز اختصاص داره به بانو بهار_68 به یه مادری که فعلا از بچش دور مونده توی این مدتی که در سایت همدردی هستم بجرات میتونم بگم یکی از سخت ترین تایپیک هایی بود که خوندم و خیلی سخت بود جلوی گریه کردنمو نگیرم انشاالله که مشکلشان حل بشود هرچه زودتر دوباره با کمک شما دوستان عزیز در کنار شوهر و فرزند دلبندشان قرار بگیرند ایشالله عشقشون توی قلب همدیگه بیوفته و شوهرشان هم دیگه پیگیر کارای طلاق نشه و ابانو بهار هم امیدوارتر بشن

    با اجازه بانو بهار لطفا دوستان بری سلامتی مادر بانو heaven65 که الان در بستر بیماری قرار دارن هم دعا کنید فکر کنم امروز اختصاص داره به نام مقدس مادر


    انشاالله حل مشکل بانو بهار_68 (روز یکشنبه)
    انشاالله عاقبت بخیری بانو دختر 7 (روز دوشنبه)
    انشاالله مستحکم تر شدن کانون زندگی مشترک بانو شایسته 89 (روز سه شنبه)
    انشاالله مدیریت موفق زندگی متاهلی بانو الهام 20 (روز چهارشنبه)
    انشاالله موفقیت در زندگی متاهلی بانو zendegy moafagh (روز پنج شنبه)
    انشاالله هرچه گرمتر شدن زندگی بانو امیدوار 92 (روز جمعه)
    انشاالله عاقبت بخیری بانو shayana (روز شنبه)
    انشاالله به خواستشون برسن بانو امیدوار به آشتی (روز یکشنبه)
    انشاالله هر چه بهتر شدن زندیگشون بانو maryam020 (روز دوشنبه)
    انشاالله برای حل مشکل بانو del مادر شدن و یکیش هم اگر خداوند صلاح بدونه در رابطه با همسر محترمشون(روز سه شنبه)
    انشاالله برای بهتر شدن زندگی خواهرهای متاهلشون و ازدواج خواهر مجردشون و بهتر شدن حال مادر و خواهر دیگرشان(روز چهار شنبه)
    انشاالله برای سلامتی مدیر همدردی عزی زو خانواده محترمشان(روز پنج شنبه)
    انشاالله سلامتی بانو فرشته مهربان خانوادشون,جناب sci ,بالهای صداقت ,baby و مشاورین عزیز و محترم سایت همدردی(روز جمعه)
    انشاالله ازدواج همه دخترای سایت همدردی(روز شنبه)
    انشالله شفا و یا اگر خدایی نکرده در جمع ما حضور ندارن ثوابش برسه به روحش و سلامتی خانواده این کاربر عزیز و قدیمی سایت همدردی که سرطان خون داشتن " یسنامها" با سپاس از بانو دختر بیخیال بخاطر یادآوریشون(روز یکشنبه)
    انشالله برای گلپسرای در تحصیل و پیدا کردن شغل و همسر مناسب موفق بشوند (روز دوشنبه)
    انشالله بهتر شدن حال و هوای بانو abi.bikaran و عاقبت بخیری ایشون (روز سه شنبه)
    انشالله رسیدن به خواسته هاشون و عاقبت بخیری بانو مصباح الهدی (روز چهارشنبه)
    انشاالله حل شدن مشکل آقا Amir_23 عزیز( روز پنج شنبه)
    انشاالله ثواب فرستادن صلوات توسط دوستان برسه به پدربزرگ بانو دختر بیخیال گرامی(روز جمعه) مصادف با روز وفات ایشون
    انشاالله هرچه بهتر شدن و صمیمی تر شدن رابطه بین بانو she و شوهرشان(روز شنبه)
    انشاالله موفقیت در زندگی مشترک بانو 68 paiize گرامی(روز یکشنبه)
    انشالله حل مشکل آقا AMIN 1994 گل (روز دوشنبه)
    انشاالله یه ازدواج شاد و موفق برای آقا شهراز گل(روز دوشنبه)
    انشاالله برای آمرزیده شدن رفتگان بانو صبوری گرامی(روز سه شنبه)
    انشاالله عاقبت بخیر و حل شدن مشکل setare sorbi گرامی(روز چهارشنبه)


    هر نفر روزانه 114 تا صلوات بفرسته اگه بیشترم فرستاد چه بهتر روزی 1400 تا صلوات میشه.

    من هستم
    بانو صبوری
    بانو de
    بانو دختر بیخیال
    جناب asemaneabi222
    بانو setare sorbi
    جناب AMIN 1994 عزیز
    بانو abi bikaran گرامی
    بانو مصباح الهدی
    جناب Amir_23 عزیز
    جناب شهراز
    .
    .
    .


    .

    و بقیه دوستان که اعلام آمادگی می کنند نیت خواندن 1400 تا صلوات هستش سعیمون را میکنیم به این تعداد برسیم.

    با سپاس از همه دوستانی که شرکت کردن نیت اصلی از زدن این تاپیک اینه که همه دوستان شرکت کنند و دهان خودشان را با فرستادن صلوات بر حضرت محمد(ص)و اهل بیت خوشبو و معطر کنند.
    نشان بدیم به دوستان عزیز که همه ما انسان هستیم و از خوشحالی دوستانمون خوشحال و با ناراحتی دوستانمون ناراحت میشیم و باهاشون همدلی میکنیم
    دوستانی که به هر دلیلی وقت این را ندارند که تعداد 114 تا صلوات بفرستند به نیت 14 معصوم بنظر من بشخصه حتی با فرستادن یک صلوات هم بتوانند مارا همراهی کنند در این مسیر بشخصه از طرف خودم دوستان ازشون تشکر و قدردانی ویژه ای دارم.

    با سپاس از همه دوستانی که با قلب پاکشون دعا کردن و صلوات فرستادن ایشالله مشکل همه دوستان حل بشه و رفتگانتان مورد آمرزش خداوند قرار بگیره دوستان میتوانند از بسته های 114 تایی استفاده کنند بازم تایید میکنم تعداد مهمه ولی از اون مهمتر شرکت تک تک شما دوستان عزیز در این حرکت هستش
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  8. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    AMIN 1994 (یکشنبه 24 فروردین 93), Amir_23 (یکشنبه 24 فروردین 93), heaven65 (دوشنبه 25 فروردین 93), پونه (دوشنبه 25 فروردین 93), دختر بیخیال (یکشنبه 24 فروردین 93), شهراز (دوشنبه 25 فروردین 93)

  9. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام بر همگي.

    ديروز به نيت پدر بانو تي 1000 صلوات فرستادم. نميدونستم دوستان اينقدر همراهن.

    جناب خاله قزي فك كنم از يك ختم بيشتر شده در اين دوروز كه برنامه اجرا شد.


    امروز هم حتما هر تعداد بتونم به نيت بانو بهار حتما مي فرستم.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  10. 5 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    Amir_23 (یکشنبه 24 فروردین 93), fariba s (دوشنبه 25 فروردین 93), heaven65 (دوشنبه 25 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 24 فروردین 93), پونه (دوشنبه 25 فروردین 93)

  11. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام خدمت آقای خاله قزی، خدا قوت
    خیلی متشکرم که یک روز رو برای من اختصاص دادین واقعا ممنون.

    بزارین ی خاطره تعریف کنم؛ روزی روزگاری در تالار تاپیکی بود(خوب یادمه روز جمعه بود سر ظهر) که آقایان خاله قزی و توجیه در اون تاپیک همدیگرو مخاطب قرار دادن و دست بر قضا دوست خوبمون خاله قزی اشتباها گفتن بانو توجیه و باقی قصه...
    یه جمله ای هست که میگه تاریخ همواره تکرار میشود!!
    دوستان در نظر داشته باشین موقع دعا بگین، خدایا یه شوهر همه چی تموم نسیب شهراز کن! یه وقت نگین زن خوب، که فایده نداره!!!
    بله دوستان درست حدس زدین من خانوم هستم






    پ.ن) جناب خاله قزی گرامی از بیان اون خاطره و این نوشته اصلا و ابدا قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم امیدوارم که دلخور نشده باشین، با آرزوی نیک بختی برای شما
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  12. کاربر روبرو از پست مفید شهراز تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 26 فروردین 93)

  13. #47
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امروز اختصاص داره به بانو دختر7 گرامی
    بانویی که تک تک ما شاهدش بودیم و هستیم که داره همه تلاششو میکنه برای حفظ زندگیش انشاالله هرچی خیره و هر چی صلاحه براش اتفاق بیوفته.ایشالله روزی برسه که بیان اینجا و بنویسن زندگیشون به آرامش رسیده و راه خودشونو پیدا کردن



    انشاالله عاقبت بخیری بانو دختر 7 (روز دوشنبه)
    انشاالله مستحکم تر شدن کانون زندگی مشترک بانو شایسته 89 (روز سه شنبه)
    انشاالله مدیریت موفق زندگی متاهلی بانو الهام 20 (روز چهارشنبه)
    انشاالله موفقیت در زندگی متاهلی بانو zendegy moafagh (روز پنج شنبه)
    انشاالله هرچه گرمتر شدن زندگی بانو امیدوار 92 (روز جمعه)
    انشاالله عاقبت بخیری بانو shayana (روز شنبه)
    انشاالله به خواستشون برسن بانو امیدوار به آشتی (روز یکشنبه)
    انشاالله هر چه بهتر شدن زندیگشون بانو maryam020 (روز دوشنبه)
    انشاالله برای حل مشکل بانو del مادر شدن و یکیش هم اگر خداوند صلاح بدونه در رابطه با همسر محترمشون(روز سه شنبه)
    انشاالله برای بهتر شدن زندگی خواهرهای متاهلشون و ازدواج خواهر مجردشون و بهتر شدن حال مادر و خواهر دیگرشان(روز چهار شنبه)
    انشاالله برای سلامتی مدیر همدردی عزی زو خانواده محترمشان(روز پنج شنبه)
    انشاالله سلامتی بانو فرشته مهربان خانوادشون,جناب sci ,بالهای صداقت ,baby و مشاورین عزیز و محترم سایت همدردی(روز جمعه)
    انشاالله ازدواج همه دخترای سایت همدردی(روز شنبه)
    انشالله شفا و یا اگر خدایی نکرده در جمع ما حضور ندارن ثوابش برسه به روحش و سلامتی خانواده این کاربر عزیز و قدیمی سایت همدردی که سرطان خون داشتن " یسنامها" با سپاس از بانو دختر بیخیال بخاطر یادآوریشون(روز یکشنبه)
    انشالله برای گلپسرای در تحصیل و پیدا کردن شغل و همسر مناسب موفق بشوند (روز دوشنبه)
    انشالله بهتر شدن حال و هوای بانو abi.bikaran و عاقبت بخیری ایشون (روز سه شنبه)
    انشالله رسیدن به خواسته هاشون و عاقبت بخیری بانو مصباح الهدی (روز چهارشنبه)
    انشاالله حل شدن مشکل آقا Amir_23 عزیز( روز پنج شنبه)
    انشاالله ثواب فرستادن صلوات توسط دوستان برسه به پدربزرگ بانو دختر بیخیال گرامی(روز جمعه) مصادف با روز وفات ایشون
    انشاالله هرچه بهتر شدن و صمیمی تر شدن رابطه بین بانو she و شوهرشان(روز شنبه)
    انشاالله موفقیت در زندگی مشترک بانو 68 paiize گرامی(روز یکشنبه)
    انشالله حل مشکل آقا AMIN 1994 گل (روز دوشنبه)
    انشاالله یه ازدواج شاد و موفق برای آقا شهراز گل(روز دوشنبه)
    انشاالله برای آمرزیده شدن رفتگان بانو صبوری گرامی(روز سه شنبه)
    انشاالله عاقبت بخیر و حل شدن مشکل setare sorbi گرامی(روز چهارشنبه)


    هر نفر روزانه 114 تا صلوات بفرسته اگه بیشترم فرستاد چه بهتر روزی 1400 تا صلوات میشه.

    من هستم
    بانو صبوری
    بانو de
    بانو دختر بیخیال
    جناب asemaneabi222
    بانو setare sorbi
    جناب AMIN 1994 عزیز
    بانو abi bikaran گرامی
    بانو مصباح الهدی
    جناب Amir_23 عزیز
    جناب شهراز
    .
    .
    .


    .

    و بقیه دوستان که اعلام آمادگی می کنند نیت خواندن 1400 تا صلوات هستش سعیمون را میکنیم به این تعداد برسیم.

    با سپاس از همه دوستانی که شرکت کردن نیت اصلی از زدن این تاپیک اینه که همه دوستان شرکت کنند و دهان خودشان را با فرستادن صلوات بر حضرت محمد(ص)و اهل بیت خوشبو و معطر کنند.
    نشان بدیم به دوستان عزیز که همه ما انسان هستیم و از خوشحالی دوستانمون خوشحال و با ناراحتی دوستانمون ناراحت میشیم و باهاشون همدلی میکنیم
    دوستانی که به هر دلیلی وقت این را ندارند که تعداد 114 تا صلوات بفرستند به نیت 14 معصوم بنظر من بشخصه حتی با فرستادن یک صلوات هم بتوانند مارا همراهی کنند در این مسیر بشخصه از طرف خودم دوستان ازشون تشکر و قدردانی ویژه ای دارم.

    با سپاس
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  14. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    Amir_23 (دوشنبه 25 فروردین 93), fariba s (دوشنبه 25 فروردین 93), پونه (دوشنبه 25 فروردین 93)

  15. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    سلام
    اقای خاله قزی محترم من هر روز هفته برای اون فرد مورد دعا صلوات میفرستم
    چون اینجا نمیام بگم فکر نکنید کسی دیگه ای نیست پس هر روز منم هستم ، ولی شاید وقت نکنم بخوام همون روز بیام اعلام کنم من اینقدر صلوات فرستادم .
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  16. 2 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 25 فروردین 93), دختر بیخیال (دوشنبه 25 فروردین 93)

  17. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1392-12-13
    محل سکونت
    دشت
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    1,390
    سطح
    20
    Points: 1,390, Level: 20
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    834

    تشکرشده 492 در 107 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    24
    Array
    جناب خاله قزی
    با سلام و باتشکر بابت تاپیک زیباتون.

    خدا قوت

    آقا منم هستم.

    با توجه به اینکه من شاغلم و سرم شلوغه با تعداد محدود 114 موافقم و سعی می کنم اونو موقعه نماز توی مسجد بخونم
    از دوستای گلم خواهش می کنم اگر امکان دار یه روز هم به من اختصاص بدین.
    برای خوشبختی و عاقبت بخیریم دعا کنید که سخت پریشونم بلکه انشااله امسال ....

    سپاس بی پایان از همه دوستان

  18. کاربر روبرو از پست مفید fariba s تشکرکرده است .

    khaleghezey (دوشنبه 25 فروردین 93)

  19. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    دوستان سلام از تایپک خیلی خوب جناب خاله قزی ممنونم . اومدم بگم منم هستم این چند روزی رو که گذشته رو جبران میکنم . لطفا برای حل مشکلات بنده هم یه روز اختصاص بدید . از همه دوستان ممنونم

  20. 4 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 25 فروردین 93), fariba s (دوشنبه 25 فروردین 93), khaleghezey (دوشنبه 25 فروردین 93), صبوری (دوشنبه 25 فروردین 93)


 
صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.