ممنون از پاسختون واحد عزیز درسته بعد از ازدواج نمیشه این موضوع رو هضم کرد..
- - - Updated - - -
ممنون از پاسخت هم آوا.
اس ام اسی که به اون خانوم دادن فقط یه قرار واسه سکس بدون هیچ حرف و حدیثی..یعنی مشخص بود فقط واسه این قضیه است..انسان مذهبی نبود همونطور که من نیستم ولی من کاملا به اصول اخلاقی پایبندم..نه این چند سال تا اونجایی که من میدونم فقط با هم بودیم..دوستی البته..ما از محل کارش تو جنوب کامل تحقیق کرده بودیم و خانواده هم...میگم همه چی اوکی شده بود که این اتفاق افتاد...هیچکی فکرشم نمیکنه اینکارو کنه اینقدر که ظاهر سنگین و جدیی داره و البته برخوردش..
ولی کسی که ده روز مونده به خواستگاری اینکارو میکنه حتما قبلا اینکارو کرده ولی مطمئنم فقط واسه رفع نیازش بوده و به اونها علاقه نداشته ولی چه فرقی میکنه من هیچ موقع نمیتونم مثل اون خانومها نیازشو برآورده کنم..شاید تو زندگی هم من واسش خسته کننده شدم و رفت پیش همونها...گرچه فکر میکنم دلیلش این باشه که اون موقع نه دیگه انرژیشو داره نه پول اضافی نه دنبال دردسر میگرده که یه رابطه پراسترس داشته باشه وقتی زنش خونه است...نمیدونــــــــــــــ ــــم
- - - Updated - - -
ممنون از پاسخت سارا جان...عزیزم زیادم عجیب نیست وقتی 5-6 سال از عمرتو با کسی باشی، کنارش قلبت با سرعت 120تا بزنه، وقتی باهم برید خونه آینده اتونو ببینید و تو ذهنت تمام دکور خونه هم بچینی، وقتی هرجا که بری قبلا باهاش رفتی و خاطره داری، وقتی کنار دریاها رو باهاش تموم کرده باشی جنگل و کوهی نمونده باشه که نرفته باشی، وقتی همه آهنگها رو به عشق اون گوش کردی، وقتی روزهارو میشمری تا از جنوب برگرده و یکی دو روز ببینیش، وقتی از اینجا غذا بپزی و واسش بفرستی که معده اش درد نگیره، وقتی واسه به دست آوردنش بهترین موقعیتاتو رد کنی، وقتی همه زندگیت باشه دودل میشی..نگو نه
- - - Updated - - -
ممنون اردشیر جان از پاسخت...من که همون موقع قطع ارتباط کردم..خیلی بهم فشار اومد..خیلی کوچیک شدم..
گرچه میدونم نیاز داره و 35 سالشه و همسن و سالاش بچه هم دارن و من باعثه این بودم که تا الان مجرد بمونه تا شرایط ازدواجو فراهم کنه...و میدونم نمیتونست به من بگه چون من کاری از دستم برنمیومد که براش انجام بدم...هم جنبه مثبتش هم جنبه منفی هم تفکرات هم آوا میاد تو ذهنم هم فرهنگ و سارا و بقیه...
به نظر شما چطور میشه با صحبت کردن و پرسش و پاسخ این قضیه رو حل کرد؟ من حتی جوابایی که ممکنه رو بده هم میدونم و بالا نوشتم..چی میتونه بگه که قانع بشم؟
- - - Updated - - -
ممنون مصباح جان از وقتی که گذاشتی...درسته خودم هم این فکرو میکنم که اگه بعد زندگی اتفاقی بیفته میگه من که یه هفته قبل خواستگاری اینکارو کردم و تو هم فهمیدی و زنم شدی حالا دیگه چی میگی..گرچه همچین آدمی نبود که اینطوری حرف بزنه ولی تا آدم زیر یه سقف نره که نمیفهمه... این که میگی قبل ازدواج وارد احساسات نشو رو منی که الان 27 سالمه میفهمم ولی من 21 سالم بود که وارد این رابطه شدم و پاش موندم...ممنونم از نصیحت خواهرانه ات عزیزم..لطف کردی









علاقه مندی ها (Bookmarks)