اومدم سر مطلب اینکه" آیا آینه بودن رفتار ما خانم ها در مواجه شدن همسرانمان اپیدمی است یا نه؟ " با آقای خاله قزی کل کل کنم و با خانم های محترم تالار یک اپوزیسیون در مقابل آقایون راه بندازیم دیدم
به به چه کل کل با حال تری بوده قبل عید که آقای مدیر رو به گود کشیده.
آقای خاله قزی کجا اون پشت مشتا قایم شده بودی که رفیقت تنها مونده بود ؟ نکنه از هیبت آقا مدیر ترسیدی؟ البته حق داری ها ما هم حساب می بریم.
آقای مدیر کاملا بااین صحبت ارزشمند شما اعلام موافقت می کنم که نباید با طعنه و کنایه و ناشفاف صحبت کرد.
اما یه چیزی بگم آقای مدیر ، اینکه یه خورده این وسط ضعیف کشی شد . توجیه پسر خوبیه آخه واسه چی فراریش دادین؟
خمیر مایش گرچه هی خودش می گفت من بدم !من فلانم !اما چیز خوبی از توش می شد در آوردا؟
البته اینم بگم آقای مدیر یه جورایی برای ما رفتارشون سند هست .
در نوع عکس العمل های اشتباه دوستان ، حضور شما (مدیر پر هیبت) در آلاچیق و یه جورایی جانب داریتون خوب آنتریک کننده هست.
ما بچه ها در سطح خودمون داریم کل کل می کنیم با کلی نمره منفی. اگه می شه نمره منفی ها رو قایمکی بدین اثرش بهتره.
- - - Updated - - -
یه چیزی که تازه دستگیرم شد دیدم آقا امین و آقای توجیه داشتند مسالمت آمیز با هم کم کم کنار می آمدند.
اما آخه آقای مدیر نمی شد نکات آموزندتون را یه وقته دیگه می گفتید که اینقد حساسیت و دلخوری به وجود نیاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)