برا پدرم نماز میخونم صلوات خیرات ولی کاهی اوقات دیوونه میشم میگم اگه بابام بود چی میشد چه خوب بود کاش قدرشو بیشتر میدونستم و از این حرفا خدا خودش کمکم کنه خودش.میدونم روز قیامتهست برزخ هست ولی خدا منو ببخشه گاهی اوقات میگم اگه نباشه چی؟اگه بابام کلا رفته باشه چی؟بعدش خودم عذاب وجدان میگیرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)