هم آوا خودت یکم آهسته.پسرا مثل دخترا نیستن که با عشوه گری جنس مخالفو دور خودشون
جمع کنن بلخره با یکیشون به خلوت برن،حتی برای داشتن یک دوستی ساده م باید کلی هزینه
پرداخت کنن.بقیش بماند.هر کسی م از عهدش بر نمیاد.
اینطور نیست اگر پسری رابطه نداشت بگی مریضه یا دروغ می گه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)