به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 37 از 125 نخستنخست ... 71727282930313233343536373839404142434445464757677787 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 361 تا 370 , از مجموع 1246
  1. #361
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    ما در اوایل گشایش تالار همدردی چنین هرز روی ها انرژی کاربران را به خاطر فقدان قوانین منسجم داشتیم.
    برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود ، خواسته ایم که همه کاربران محترم در چارچوب آن فعالیت کنند. لذا نمونه ای که شما مثال زدید پیشاپیش در قوانین تکلیفش مشخص شده است. اگر کاربری نسبت به پستی مسئله داشت باید آن را گزارش کند و مدیران بررسی کنند. که چنین گزارشی در مورد 2 پست مذکور از شما ندیدم.
    2 پست مذکور هم از وسط کار هست. یعنی قبلش مطالبی بوده است. بعد این 2 پست هم بوده است و بعد هم پست های دیگر.
    آنچه که من در پست قبلی از نظر مشاوره ای اشاره کردم باز هم می گویم عمومی بود. چون بنده مسائلی که صرفا مبتلا به یک مراجع خاص هست را از طریق ایمیل یا پیام خصوصی گوشزد می کنم و این را همه کاربرانی که مورد خطابم تا کنون به این صورت بوده اند گواه هستند.
    بنده به طور کلی گفتم. که طعنه آمیز سخن گفتن، گزنده صحبت کردن و .... آفت تعاملات ما می باشد.
    همه اعضاء همدردی نور چشم بنده هستند. و به آنها احترام می گذارم. لیکن ما به خاطر پرهیز از اینکه کاربران انرژیشان در بگو مگوها و سایر موارد هدر رود ، گفته ایم که طبق قوانین عمل کنند و با گزارش کردن به مدیر و عدم جواب دادن و مجادله در محیط های عمومی تالار به انسجام و اتحاد تالار همدردی کمک کنند.
    به هر حال اگر بنده هم مبهم صحبت کردم. یا طعنه آمیز صحبت کرده ام. ضمیر مرجع به خود من هم بر می گردد.
    وقتی توصیه ای درست هست خود گوینده بیشتر مستحق هست که آنرا به کار گیرد.
    من گاهی پستهای خودم را دوباره خوانی می کنم تا بررسی کنم که به کسی با کنایه، تحقیر و... آسیب نزده باشم. همه ما نیاز داریم دلسوزانه و شفاف به هم کمک کنیم تا هر روز ضعفی از خود را از بین ببریم یا حداقل پیشگیری کنیم.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  2. 7 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 29 اسفند 92), sanjab (پنجشنبه 29 اسفند 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 29 اسفند 92), پونه (سه شنبه 05 فروردین 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 29 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  3. #362
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام
    با این جوابی که نوشتین دیگه تقریبا هیچ حرفی برای گفتن باقی نمیمونه، مخصوصا قسمتی که سوال من در مورد اون دو پست را پاسخ داده بودید.

    این گل رو به شما تقدیم میکنم

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
    ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

  4. 8 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), sanjab (پنجشنبه 29 اسفند 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 29 اسفند 92), پونه (سه شنبه 05 فروردین 93), مدیرهمدردی (پنجشنبه 29 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 29 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  5. #363
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reihane_b نمایش پست ها

    خب من به چند تا از دوستانم اینجا قول داده بودم که خبر ازدواجم رو اینجا بگم.

    ازدواج نکردم،فعلا نامزد کردیم...

    همیشه همیشه دعا میکنم همه مجردها و متاهلای این تالار زندگی مشترک خوبی رو تجربه کنن تا آخر عمرشون که انشاله 200 ساله
    اصلا فکر نمیکردم من زودتر از عزیزان دیگه اینجا بیام این خبرو بدم!! یعنی فکر میکردم تا 3 یا 4 سال دیگه این اتفاق بیفته... ولی الان شد! اگه جسارت کردم به بزرگترا ببخشید
    دوستان شما هم نذارید بعد ازدواجتون به ما خبر بدیدا!! همون اول اولش بیاید بگید تا ما هم تو شادی هاتون شریک باشیم!

    یه تشکر ویژه هم از جناب اس سی آی دارم.انشاله هر جا هستن سلامت و خوشحال باشند.
    و تشکر دیگه هم از همه دوستانی که تو تاپیکم راهنماییم کردن ،حتی با یه تشکر پای پست دوستان دیگه.خیلی واسم ارزشمند بود.ممنونم

    سال خوبی داشته باشید همگی
    سلام ریحانه خانوم ،
    سال نو شما هم مبارک

    نامزدیتون هم مبارک باشه انشالله به پای هم پیر بشین

    امیدوارم همیشه که میام تالار خبرهای خوشی مثه اینو بشنوم

    الان حتما باخودتون میگین این کیه اومد یهو سرزده تبریک گفت، راستش من درجریان تاپیکتون بودم اما جوابی نداشتم براش بدم ! اما دورادور بهش سر میزدم که اگه یوقتی خودمم همین مشکل و داشتم ؛ بخونم ببینم راه حلش چیه.

    خلاصه این سبد گل و هم بعنوان عیدی هم تبریک نامزدیتون از من قبول کنین :



    - - - Updated - - -

    راسی شیرینی بچه های همدردی فراموش نشه یوقت
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  6. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 05 فروردین 93), sara 65 (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), پونه (سه شنبه 05 فروردین 93), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  7. #364
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    سلام ریحانه خانوم ،
    سال نو شما هم مبارک

    نامزدیتون هم مبارک باشه انشالله به پای هم پیر بشین

    امیدوارم همیشه که میام تالار خبرهای خوشی مثه اینو بشنوم

    الان حتما باخودتون میگین این کیه اومد یهو سرزده تبریک گفت، راستش من درجریان تاپیکتون بودم اما جوابی نداشتم براش بدم ! اما دورادور بهش سر میزدم که اگه یوقتی خودمم همین مشکل و داشتم ؛ بخونم ببینم راه حلش چیه.

    خلاصه این سبد گل و هم بعنوان عیدی هم تبریک نامزدیتون از من قبول کنین :



    - - - Updated - - -

    راسی شیرینی بچه های همدردی فراموش نشه یوقت
    سلام عزیزم
    مرسیییییییی خیییییییییلییییییییی ممنونم دختر بیخیال.
    چه گل خوشگلی
    الان حتما باخودتون میگین این کیه اومد یهو سرزده تبریک گفت،
    نه عزیزم، من دورادور شما رو میشناسم، اسمتون رو تازگیا دیدم تو تالار
    گمونم مجرد هم باشی،انشاله بزودی خودت همین خبر رو بهمون بدی

    همین که اون تاپیک بتونه راهنمای دوستان دیگه ای هم بجز خودم باشه،خیلی خوبه...
    چند باری که اونجا می نوشتم،گاهی همین نامزدم راجب اون مسائل باهام صحبت میکرد! بدون اینکه چیزی بهش بگم!!! بعضی وقتا فکر میکردم داره تاپیک رو دنبال میکنه!! اما بعد فهمیدم خیلی سریع احساسم رو درک میکنه و میفهمه... خیلی سریعتر از چیزی که فکرشو بکنم...

    اون تاپیک گفتم برتری خواستگارم...،ولی خودش به هیچ وجه من الوجوه اینو قبول نداره!!!!!!!!!! یعنی اصلا خودش رو برتر نمیدونه،تازه همیشه میگه خیلی بهتر از چیزی هستی که فکر میکردم!!!
    حالا امیدوارم بعدهاااا هم همینو بگه!
    نه بگه...
    (البته میدونم اینا خیلیاش تخیلات قبل ازدواجه
    --------------------------------------------------------------------------------------

    خب شیرینی هم به روی چشم! ولی چطوری ؟!!!!!!! میترسم تا بیارمشون همدردی ،تو راه همشو بخورن!!!

  8. 3 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 05 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  9. #365
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reihane_b نمایش پست ها

    گمونم مجرد هم باشی،انشاله بزودی خودت همین خبر رو بهمون بدی

    خب شیرینی هم به روی چشم! ولی چطوری ؟!!!!!!! میترسم تا بیارمشون همدردی ،تو راه همشو بخورن!!!
    شیرینی ؟؟!! میشه عکسشو گذاشت دل آدم ها رو آب کرد
    میشه مثه الان خبر خوش داد لبخند به چهره های اخمو عبوس آورد.

    خلاصه هرچیزی که باعث بشه دهن و چهره ما شیرین بشه ، شیرینی محسوب میشه دیگه راهشو خودت پیدا کن.

    بله منم ازدواج نکردم، اتفاقا میخواستم بیام یه تاپیک تکراری بزنم این خبر خوش شمارو دیدم پشیمون شدم. (آخه یبار در زمینه اینکه نمیخوام ازدواج کنم ، داشتم بی نتیجه به انجمن آزاد منتقل شد)
    من نمیدونم چرا هروقت خبر ازدواج دیگران میشنوم خوشحال میشم یادم میره از ازدواج کردن میترسم

    باز تا به حرف خواستگاری و ازدواج خودم میرسه افسرده میشم میترسم!
    خدا دعای نوعروس هارو گوش میده پس برای منم دعا کن اینقد از ازدواج نترسم بتونم باهاش کنار بیام و مامانیمم که همه دنیامه بتونم خوشحال کنم.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 05 فروردین 93 در ساعت 11:14 دلیل: گذاشتن دوتا علامت!! و یه علامت ؟

  10. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 06 فروردین 93), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), ستیلا (سه شنبه 05 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  11. #366
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    شما به عنوان نقاش اگر بخوای روی یک سطح فرو رفته و برآمده رو طوری رنگ کنی که

    صخره تداعی کنه از چه رنگ هایی استفاده می کنی؟

    و در ترکیب رنگ تقدم تاخر رنگ ها در نتیجه تاثیر داره؟زرد و آبی=سبز / آّبی و زرد=نوعی سبز

    رنگ براق آکرولیک رو چطوری می شه مات کرد؟
    باسلام

    این سوالات و از خانوم nazlly پرسیدین اما من میخواستم یه پیشنهادی بهتون بدم که اگه تا حالا از تکنیک های نقاشی استفاده نکردین و اینکارو روی بودم نقاشی نمیخواین انجام بدین و میخواین روی سطوح اشیا یا دیوار یا ظروف و مجسمه ... انجام بدین بهتره از تکنیک های پتینه کاری استفاده کنین. چون هم راحتتره نسبت به نقاشی هم امکان اینکه خوب دربیاد بیشتره خصوصا برای کسانی که تاحالا از تکنیک های نقاشی استفاده نکردن.

    (اتفاقا پتینه کاری یه تکنیک داره به اسم تکنیک سنگی . )

    برای ترکیب رنگ ها هم که پرسیدین بیشتر میزان استفاده از هرکدوم از این رنگ ها در نتیجه نهایی تاثیر گذاره، اونی که میبینین نقاشان گاهی برای درست کردن یه رنگ ، ترتیب ، ترکیب رنگاشون فرق داره بخاطر اینه که بعضی وقتا نیاز دارن چندین رنگ و باهم ترکیب کنن نه دوتا رنگ ، مثلا ممکنه یبار دو سه رنگ و باهم ترکیب کنن یه قسمت کارشون از رنگ درست شده استفاده میکنن بعدش دوباره دو سه رنگ دیگه به همون ترکیب رنگشون اضافه میکنن . اونجا باز دیگه یه رنگ جدید ساخته میشه. (یعنی ترتیب رنگ هاشون بخاطر نوع استفاده شونه که فرق میکنه ورگرنه بیشتر میزان رنگ هاست که فرق میکنه)

    رنگ براق اکرولیک من یبار شنیدم که اگه با کمی رنگ مشکی قاطی کنیم مات میشه (اما البته خودم امتحان نکردم)
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  12. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 23 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 23 فروردین 93), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93)

  13. #367
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    من از فوم استفاده کردم،آیا منظور شما این رنگه؟

    بله تکنیک سنگی که توضیح دادن به این رنگ میگن منتها یه نوع دیگه تکینیک وجود داره که برعکسه اینه تقریبا هم رنگش خاکیه.
    بستگی داره شما کدومو میخواین.
    منتها همین رنگی که درست کردین میشه برجستگی هاشو یکی دو درجه روشن تر کرد که این بستگی به سلیقه خودتون داره.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  14. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 23 فروردین 93), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93)

  15. #368
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    اومدم سر مطلب اینکه" آیا آینه بودن رفتار ما خانم ها در مواجه شدن همسرانمان اپیدمی است یا نه؟ " با آقای خاله قزی کل کل کنم و با خانم های محترم تالار یک اپوزیسیون در مقابل آقایون راه بندازیم دیدم

    به به چه کل کل با حال تری بوده قبل عید که آقای مدیر رو به گود کشیده.


    آقای خاله قزی کجا اون پشت مشتا قایم شده بودی که رفیقت تنها مونده بود ؟ نکنه از هیبت آقا مدیر ترسیدی؟ البته حق داری ها ما هم حساب می بریم.

    آقای مدیر کاملا بااین صحبت ارزشمند شما اعلام موافقت می کنم که نباید با طعنه و کنایه و ناشفاف صحبت کرد.

    اما یه چیزی بگم آقای مدیر ، اینکه یه خورده این وسط ضعیف کشی شد . توجیه پسر خوبیه آخه واسه چی فراریش دادین؟

    خمیر مایش گرچه هی خودش می گفت من بدم !من فلانم !اما چیز خوبی از توش می شد در آوردا؟

    البته اینم بگم آقای مدیر یه جورایی برای ما رفتارشون سند هست .

    در نوع عکس العمل های اشتباه دوستان ، حضور شما (مدیر پر هیبت) در آلاچیق و یه جورایی جانب داریتون خوب آنتریک کننده هست.

    ما بچه ها در سطح خودمون داریم کل کل می کنیم با کلی نمره منفی. اگه می شه نمره منفی ها رو قایمکی بدین اثرش بهتره.

    - - - Updated - - -

    یه چیزی که تازه دستگیرم شد دیدم آقا امین و آقای توجیه داشتند مسالمت آمیز با هم کم کم کنار می آمدند.

    اما آخه آقای مدیر نمی شد نکات آموزندتون را یه وقته دیگه می گفتید که اینقد حساسیت و دلخوری به وجود نیاد.
    ویرایش توسط بی نهایت : شنبه 23 فروردین 93 در ساعت 13:32

  16. 4 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 23 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 25 فروردین 93), ویدا@ (دوشنبه 15 اردیبهشت 93), دختر بیخیال (شنبه 23 فروردین 93)

  17. #369
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    همینجا جا داره از کمک نازلی و دختر بی خیال و آبی بی کران بابت رنگ آمیزی کردن تشکر

    کنم.تقریبن همون چیزی شد که تو ذهنم بود ولی نمی دونستم چطوری بهش برسم و به

    تنالیته قهوه ای رو اُورده بودم.


  18. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), دختر بیخیال (یکشنبه 24 فروردین 93)

  19. #370
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    فرهنگ نمیخایی از پدر و مادرت هم تشکر کنی؟! جا داره که ...

    تو که به همچین موفقیتی رسیدی برا جوونا توصیه ای نداری ؟

    مشوق اصلیت کیا بودن؟
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  20. 2 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 19 اردیبهشت 93)


 
صفحه 37 از 125 نخستنخست ... 71727282930313233343536373839404142434445464757677787 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.