به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 38
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    سلام دوست عزیز
    نمیدونم نقاشی رو بصورت اکادمیک شروع کردین یا شرکت در کلاسهای ازاد بیرون؟
    سبک نقاشیتون چیه یعنی سبک شخصی دارین تو این زمینه یا به قول معروف رئال و بازاری کار میکنید؟
    اگه به صورت حرفه ای و اکادمیک یا حتی کلاسای ازاد بیرون نقاشی رو شروع کردین به نظرم هنوز خیلی زوده انتظار داشته باشین که در این رشته حرفه ای بشین و بخواین زود به نتیجه برسین. چون موفقیت در این رشته احتیاج به تمرین و پشتکار و فعالیت وزمان خیلی خیلی زیادی داره !
    همه این موارد ودر کنارش صبر و اعتماد به نفس میتونه شما رو خیلی زودتر به نتیجه دلخواه برسونه!
    منم با اینکه از بچگی طراحی و نقاشی کار کردم و به صورت اکادمیک تو این رشته تا مقطع فوق لیسانس تحصیل کرده هنوز خیلی چیزا رو بلد نیستم ولی 5سال به خودم این جرات رو دادم ودارم تو دانشگاه تدریس میکنم چون دیدم هر چی باشه من از هنرجویی که زیر دستمه خیلی مهارت بیشتری دارم اون تازه کار و هنوز خیلی از اصول اولیه این کار رو بلد نیست.
    پس هیچ لزومی نداره بخوام خودمو دست کم بگیرم چون من در همین سطحی که هستم برای انها یه حرفه ای بحساب میام!
    برای شما هم شاید اوایلش سخت باشه ولی به مرور کار دستتون میاد با هنرجوهای کم شروع کنید
    خودتون باشید لازم نیست حتما مثل یه استاد یا یه معلم رفتار کنید یا حرف بزنید
    سر کلاستون راحت باشین و در عین حال با اعتماد به نفس مطالب رو بهشون یاد بدین و صحبت کنید از لحاظ تئوری حتما خودتون قوی کنید
    تا سر کلاساتون همیشه حرفی برای گفتن داشته باشین.
    برین زندگی نامه هنرمندان معروف رو بخونید ببینین انها هم به راحتی و طی دو یا 5 سال یا حتی 10 سال و بیشتر به نتیجه نرسیدن خیلی سختیها رو باید تحمل کنی زیادی از خودت انتظار نداشته باش!
    تمام اصول و قواعد نقاشی رو یادبگیر رنگ شناسیت رو قوی کن مهمتر طراحیت رو حتما قویتر کن تا دست قوی داشته باشی چون طراحیت قوی بشه ، در نقاشی خیلی پیشرفت میکنی!
    تکنیکهای زیادی رو برو یاد بگیر و خودت تجربه کن تا چیزای زیادتری برای یاد دادن داشته باشی و کلاسات پر بار تر بشه!
    در ضمن کی گفته با یه دوره کلاس تو وظیفه خودت میدونی شاگردت رو حرفه ای کنی؟
    اصلا همچین چیزی امکان نداره تو فقط وظیفه داری اصول مهم و اولیه این هنر رو بهشون یاد بدی همین.
    دیگه بقیه اش به عهده خودشون چقدر پیگیر باشن بخوان یاد بگیرین!
    همونجور که ما الفبا و مبانی هنر رو دانشگاه بهمون یاد داد بعدش بستگی به تلاش و پشتکار خودمون داره.
    باز هم میگم از تدریس نترس با خودت بگو اینایی که قرار من بهشون یاد بدم هیچی بلد نیستن اطلاعاتشون در حد صفره در برابر توانایی و مهارت تو اونا هیچ توانایی ندارن پس اینقدر انگ بی عرضگی و نادانی به خودت نزن عزیز من!
    با اعتماد به نفس برو سر کلاسات حاظر شو برای هر جلست برنامه ریزی کن اصلا سر کلاسای تدریس هنر نباید خشک و جدی باشی چون شاگردا زود خسته و زده میشن تا میتونی فقط تشویقشون کن بهشون اعتماد به نفس بده . بعد ببین چقدر خودت انرژی میگیری و اونها به کلاسات و روش تدریست علاقه مند میشن.
    خوب امیدوارم این مطالبی که بهت گفتم بدرت بخوره و استفاده کنی هر چند مطمئنم تو خیلی بیشتر از من بلدی و مهارتت بیشتره فقط خودتو دست کم میگیری .
    امیدوارم موفق باشی دوست عزیز

    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  2. 3 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    Nazlly (جمعه 22 فروردین 93), پونیو (جمعه 22 فروردین 93), دختر بیخیال (جمعه 22 فروردین 93)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    سلام nazlly عزیز

    به همدردی خوشامدید

    چه خوب شما پتینه کاری هم بلد هستین؛ این خیلی خوبه!
    خیلی از خانوم های هنرمند هستن که دوست دارن پیتنه ، ویترای ، نقاشی یاد بگیرن.

    البته خب نقاشی علم بسیار وسعیه ، یه استاد هم نمیتونه بگه بالاتر از خودش هیچکس نیس یا دیگه چیزی نبوده که یاد نگرفته باشه یا اینکه کارش هیچ عیب و ایرادی نداره.

    شما اگه از نظر حرفه ای کاراتو بررسی میکنی ؛ میبینی هنوز جای کار داره ، خب اینکه ناراحتی نداره اتفاقا خیلیم خوبه که ایرادای کارتو میتونی ببینی. و در جهت رفعش بربیای.
    اینکه میبینی دوستت سه ساله کار میکنه و کارش خوبه شاید بخاطر استعدادشه؟ خب بعضیا استعداد دارن زود یاد میگیرن اما این دلیل نمیشه بقیه که استعداد کمتری دارن دست از تلاش بکشند. (البته ما که کارهای شما و ایشونو ندیدیم شاید این طرز فکر شما اشتباه باشه و بیشتر بخاطر اعتماد بنفس ضعیف باشه)

    خیلیا هستن درمورد علم نقاشی سطحی فکر میکنن ، تصور میکنن شش ماه اومدن کلاس دیگه باید یه نقاش حرفه ای شده باشن و تابلو و بوم بدی دستشون که دیگه اینا نقاش شدن تمومه.

    اگه کسی واقعا علاقه داشته باشه سختی راه هم به جون میخره. خیلیا هستن اول راه با ذوقن به آخر راه که میرسن خسته میشن و سختیارو که میبینن در جا میزنن یا کلا میذارنش کنار.(شاید هنر جو هایی که شما قبول کرده بودین اینگونه باشن دیدن سخته بیخیال شدن)

    چون شما تا یه جایی میتونستی به اونها اطلاعات بدی بقیه اش دیگه دست خودشون بوده که طرح بزنن ، تمرین انجام بدن بیارن شما ببینین ایراداشونو بگیرین.

    تلاش تو نقاشی خیلی مهمه. تمرین زیاد خیلی مهمه باعث میشه دستشون قوی بشه.

    من با حرفای abi bikaran کاملا موافقم ، اینکه باید طراحیت قوی باشه هرچی قوی تر باشه تو نقاشی هم قوی تر میشی.(این حرفیه که بارها و بارها استادم بهم میگفت و هنوز میگن و خواهند گفت. و بنده خدا خیلی هم تاکید داره)

    مثلا استاد من تا زمانی که ما طراحیمون خیلی قوی نشد در حد انتظارش نشد نرفت تو مبحث رنگ .
    حتی تنبیهمون کرد "مبانی هنرهای تجسمی" هم که همه امون خیلی دوستش داشتیم به تاخیر انداخت. یک باره از نداشتن تمرین کافی عصبانی شد و درس هایی که دوست داشتیم و میدونست و آموزششو قطع کرد.(میخوام بگم باید یه معلم یا استاد اقتدار داشته باشه.هنرجوشو تشویق و تنبیه کنه. تا هنرجو کلاس و جدی بگیره.فکر نکنه اومده تفریح)

    از تشویق هایی که استادم میکرد این بود که روزایی که به حرفش گوش میکردیم ما رو میبرد گالری ها و فضای سبز برای طرح زدن. (این دومورد و همگی خیلی دوست داشتیم.) با اینکه برای تفریح نبود مثلا تو گالری ها برامون نقاشی هارو نقد میکرد از همگیمون میخواست نگاه حرفه ای داشته باشیم و تجزیه تحلیلشون کنیم.
    یا تو فضای سبز برای زدن پرتره ، اسکیس پرسپکتیو و... (بخش هایی که میدونست دوست داریم و با علاقه انجام میدیم.)

    اینها سیاست های استادمون بود برای اینکه به حرفش گوش بدیم . اینکه مجانی کار کنی که نشد ، شما با مجانی کار کردن نشون میدی خودت برای کار خودت ارزش قایل نیستی بالا نمیبینیشون. با مجانی کار کردن انگیزه خودت میاد پایین.

    یکی دیگه از سیاست هاشون این بود که ، بعضی وقتا از ماکه دوره های بالاتر بودیم میخواست که به دوره های پایین ترمون آموزش بدیم. برخی از هنرجوهای قوی که دوره هارو تموم کردن به عنوان استاد حالا در سطح پایین تر (مثه کودکان و نوجوانان) تو آموزشگاهشون استخدام کردن.

    استاد منم غیر از نقاشی درست مثه شما هنر های دیگه ای هم بلد بودن.
    شما حتی میتونین گالری بزنین و آثار پتینه تون و بفروش بذارین
    یا پتینه رو آموزش خصوصی بدین. (الان که به ازای هر تکینیک پیتنه کاری 100 هزار تومن میگیرن)

    یکی از دوستام اینکارو میکنه آموزش خصوصی میدن میگفت اینقد خوب بود هفته ای دومیلیون تومن درآمدش بود.
    یه گالری زد 800 تومن هزینه کرد 4 میلیون سود کرد.

    اینا رو میگم که اگه به دید مادی هم نگا بکنین یاد داشتن هنر از رشته های دیگه کم نمیاره.

    از جمله کارهای جالبش که باعث درآمد زایی بالاش بود این بود که از تمام رزین های خام عکس گرفته بود و یه ژورنال تهیه کرده بود هرکس تو گالریش میومد میگفت این ها هم طرح های آیندمه اگه میخواین سفارش بدین. که کلی هم سفارش گرفته بود (همونها هم شده بودن مشتریهای ثابتش ) شما یکار خوب انجام بدین همون مشتریا براتون تبلیغات میکنن.

    از کارهای دیگه اش این بود که گالری هایی که میزد تبلیغات زیادی هم میکرد. برای همین خیلی سود داشت براش.

    خیلیها اصلا نمیدونن پتینه کاری چی هست.

    درمورد گالری های نقاشی هم اکثرا الان کارهای بازاری و میپسندن ، کارهای کپی فروشون خیلی بیشتره، مردم عادی که دید حرفه ای ندارن.
    نقاشا هم کم پیش میاد کار یه نقاش دیگه ای و بخرن.

    نقاشی بیشتر سودش تو همون آموزشگاه زدن و اموزششه، که اونم نباید انتظار داشته باشی که آموزشگاهت زود جا بیوفته.

    استاد من 30 ساله دارن کار میکنن تازه الان اموزشگاهشون رو کار اومده و شاگرداشون زیاد شده و چند کلاس دارن. ورگنه اون اوایل یه کلاس بیشتر نداشتن.
    اگه میخواستن ناامید بشن که الان کلا اموزشگاهی نبود.

    مواد لازم برای زدن یه آموزشگاه هنری:

    1. داشتن اطلاعات (که شما داری، هم خودتون گفتین هم با جواب دادن به سوالات جناب فرهنگ 27 میشد فهمید.)
    2. اعتماد بنفس زیاد (زیادش کن نترس)
    3. مکان مناسب(اگه از نظر مالی فعلا نمیتونی مکان مناسبی و تهیه کنی بنظرم غیر از اینکه در آموزشگاهای دیگران میتونی تدریس کنی میتونی تبلیغات کنی و بیای خونتون آموزش خصوصی داشته باشی تا بتونی پولاتو جمع کنی و خودت یه آموزشگاه بزنی.)
    4.داشتن تبلیغات مناسب

    البته درکنار همه ی اینا باید قبول کنی که نباید انتظار پیشرفت چشم گیری داشته باشی یهو تبلیغات کردی مثلا 100 شاگرد واست بیاد از همون یکی شروع کن تا به تعداد وسیع برسی.

    انشالله که موفق باشی.
    منم برات دعا میکنم بتونی یه آموزشگاه خوب بزنی.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  4. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 22 فروردین 93), Nazlly (جمعه 22 فروردین 93), پونیو (جمعه 22 فروردین 93), مهربونی... (دوشنبه 25 فروردین 93)

  5. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    آکرولیکم چون نیمه براق بود بعد از خشک شدن براثر تابش نور جلوه پلاستیک پیدا می کرد

    با گواش قاطی کردم تا مات بشه.که با توضیحات شما فهمیدم چرا آبش کدر می شد.

    نظر شما این که کل کارو تو زمینه خاکستری ببرم؟درست حدس زدی آب توسط فیلتر کشیده

    می شه از بالا ریخته می شه تا آبشار ایجاد بشه. لطفن سر فرصت rgb رنگ های مورد نظرتو بگو.


    خیلی ممنون کمک می کنی.


  6. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 22 فروردین 93), Nazlly (جمعه 22 فروردین 93)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Nazlly نمایش پست ها
    چرا از گواش استفاده می کنید ؟ رنگ آکریلیک که ماندگاری و دوام بیشتری از گواش دارد. و مشکل فوق نیز پیش نخواهد آمد.
    در مورد تکنیک رنگ کردن این سطح ابتدا رنگ مشکی را باید به کل کار بزنید ( کاری که خودتان انجام داده اید) سپس کمی به رنگ مشکی خود سفید اضافه کنید تا 1 تا 3 درجه از رنگ بیس روشنتر شود بعد مقدار کمی از آنرا روی کار بزنید طوری که تمامی قسمت ها سیاه را نپوشانید به این صورت که طوری قلم مو را رو کار بزندی که در فرو رفتگی ها یکار فرو نرود و فقط رو برجستگی ها زده شود طوری که قلم مو فقط سطوح را به آرامی لمس نکن نه اینکه مثل بیس کامل رنگ کنید . بعد سپس دوباره کمی سفید به رنگ خود خاکستری قبلی که درست کرده بودید سفید بزنید که دوباره کمی روشن شود دوباره آنرا روی سطح بزنید و این کار را تا 6 الی 8 بار تکرار کنید تا رنگ شما خیلی روشن شود . برای اجرای این مراحل باید این نکات را در نظر داشته باشید که رنگ خود را به هیچ عنوان رقیق نکنید و مقدار کمی از رنگ بردارید مثلا اگر قلمو را به رنگ خاکستری آغشته کردید بعد قلم مو را چند بار روی یک دستمال یا روزنامه بکشید تا حجم رنگ آن کمتر شود و نکته ی دیگر اینکه حتما برای اضافه کردن خاکستری ها به سطوح طوری قلم مو را روی سطح بکشید که انگار می خواهید روی آن را جارو یا گرد گیری کنید ( قسمت ها تیره زیرین مخصوصا قسمت ها ی فرو رفته را کامل از بین نبرید .)نکته دیگر اینکه قلم موی شما برای زدن خاکستری ها باید بزرگ باشد مثلا قلم موی شماره 1.5 یا 2 اینچی باشد. امید وارم توضیح واضح بوده باشد.
    بعد از اینکه به روش بالا رنگ کردید اگر از نتیجه راضی بودید که چه خوب ولی اگر خواستید ظاهری طبیعی تر داشته باشد می توانید تصویر یک صخره دلخواه را جلوی خود بگذارید و با توجه به تصویر رنگ ها دلخواه ( مثلا سبز لجنی به عنوان خزه یا جلبک) را به صورت ضربه ای آنهم به مقدار کم اضافه کنید
    منظورشون اینه که به یه حالتی باید به سطح کارتون ضربه بزنین مثلا اگه بیشتر برآمدگی های کارتون افقی هستش ضرباتی که شما با قلموتون میزنین باید عمودی باشه ،
    اگه برآمدگی ها عمودیست ضربات باید افقی باشه.

    شما برای بازسازیه کارتون باید :
    1.بخشی که باید ترمیم بشه ویه رنگ ذغالی درست کنین (ترکیب مشکی و کمی سفید) کل اون قسمتو حتی فرورفتگیها هم پرکنین.(ممکنه فرورفتیگی ها پر نشه خیلی کم آب اضافه کنین تا رنگ وارد فرورفتگیا بشه.)
    2. به همون رنگ ذغالی اولی که درست کردین کمی سفید اضافه کنین (خیلی کم اندازه سرقلم)
    3. برای تاچ زدن باید از یه قلمو زبر وبزرگ استفاده کنین (به این نحو که برامدگیایی که افقی هستن باید قلمو بصورت ضریه ایی و عمودی وارد بشه. تا فقط برجستگیا روشن تر بشه.) منتها قبلی که قلمو و به سطحتون بزنین باید خوووووب با یه روزنامه رنگ قلمو و بگیرین.ضربات محکم به یه روزنامه بزنین تا رنگ گرفته بشه.
    ضربه ای زدن هم به این صورته که قلمو روی کار کشیده نمیشه از روی کار همش برداشته میشه باز گذاشته میشه.
    4. مرحله به مرحله رنگ سفید کار و بیشتر کنین یعنی باز کمی سفید به رنگ قبلی اضافه کنین بعد باز ضربات و وارد کنین تا جایی که به اون طرح مد نظرتون برسین.

    اما اگه میخواین خاکی بشه روشش باز فرق داره.شما مثیکه خواستین بیشتر خاکی بشه. (این تکنیکی که بهتون توضیح دادن تکنیک سنگیه.)
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 22 فروردین 93 در ساعت 19:10

  8. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 22 فروردین 93), Nazlly (جمعه 22 فروردین 93), فرهنگ 27 (جمعه 22 فروردین 93), پونیو (جمعه 22 فروردین 93)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    سلام

    نازلی و دختر بیخیال خوش به حالتون میشه بدونم شما چه جوری یاد گرفتین؟دانشگاه ؟کلاس بیرون ؟چند سال طول کشید تا یاد گرفتین؟

    بچه ها میشه منم کمک کنین
    من میخوام طرح بزنم روی پارچه که میخوام طرح رو مثلا از نت بگیرم و بعدش با کاغذ کارین روی پارچه کپی کنم و مشکل من این هست که رنگ امیزی بلد نیستم و کلا گند میزنم به طرح...میخوام بدونم برای رنگ امیزی باید حتما کلاس رفت و چقدر طول میکشه که یاد بگیرم اخه میخوام روی این طرح گلدوزی کنم و اصل کارم گلدوزی هست اما دلم میخواد با نقاشی با هم باشه میشه کمکم کنین و بگین ایا با کتاب و اموزشهای سایتها هم میشه یاد بگیرم یا حتما باید کلاس باشه و کلا به نظرتون حدودا چقدر طول میکشه؟؟شما سایت یا کتابی رو میشناسین که کمک کنه؟
    خواهشا کمک کنین

    - - - Updated - - -

    راستی شما گفتین که اصل کار طراحی هست واسه مورد من اصل کار رنگ امیزی هست درسته؟؟؟

  10. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    بسیار سپاسگذارمT من بیشتر با اینکه چه رنگی باید باشه مشکل دارم.

    توی نمونه هایی که دیدم تنالیته قهوه ای و گِلی کار کرده بودن.البته گیاه م

    کاشته بودن.ولی من فقط آب و صخره می خوام.paludarium

    آیا آکرولیلک نوشت افزار با آکرولیک رنگ فروشی فرق داره؟نوشت افزار

    یک تیوپ 75میل می ده 7500 رنگ فروشی ربع کیلو می ده 6000.

    رنگ فروشی مقدار کم بوی نفت می ده (اگر جلوی بینی بوی عمیق بکشی)



    حتمن لذت نقاشی رو دیدین؟در عرض نیم ساعت کم یا بیشتر یک منظره خلق

    می کرد نمام مراحل و وسایلم توضیح می داد،آیا یک فرد عادی با داشتن تمام

    امکانات با دیدن فیلم به صورت step step می تونه همون منظره رو ایجاد کنه؟

    نوشت افزار هیچ بویی نداره.

    ویرایش توسط فرهنگ 27 : جمعه 22 فروردین 93 در ساعت 20:05

  11. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    abi.bikaran (جمعه 22 فروردین 93)

  12. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gisooo نمایش پست ها
    سلام

    نازلی و دختر بیخیال خوش به حالتون میشه بدونم شما چه جوری یاد گرفتین؟دانشگاه ؟کلاس بیرون ؟چند سال طول کشید تا یاد گرفتین؟

    بچه ها میشه منم کمک کنین
    من میخوام طرح بزنم روی پارچه که میخوام طرح رو مثلا از نت بگیرم و بعدش با کاغذ کارین روی پارچه کپی کنم و مشکل من این هست که رنگ امیزی بلد نیستم و کلا گند میزنم به طرح...میخوام بدونم برای رنگ امیزی باید حتما کلاس رفت و چقدر طول میکشه که یاد بگیرم اخه میخوام روی این طرح گلدوزی کنم و اصل کارم گلدوزی هست اما دلم میخواد با نقاشی با هم باشه میشه کمکم کنین و بگین ایا با کتاب و اموزشهای سایتها هم میشه یاد بگیرم یا حتما باید کلاس باشه و کلا به نظرتون حدودا چقدر طول میکشه؟؟شما سایت یا کتابی رو میشناسین که کمک کنه؟
    خواهشا کمک کنین

    - - - Updated - - -

    راستی شما گفتین که اصل کار طراحی هست واسه مورد من اصل کار رنگ امیزی هست درسته؟؟؟
    سلام عزیزم
    تاپیک بنده خدا nazllyاینجوری که از موضوع اصلی خارج میشه.

    برای سوالت به اینجا مراجعه کن انجمن های مختلفی داره تو تالارشون عضو شو کمکت میکنن.
    پتینه کار هم زیاد داره.کلا انواع هنر هارو بلدن و کمکت میکنن.
    من خودم رشته دانشگاهیم زمین تا آسمون با هنر فرق داره، هنر و از طریق آموزشگاها یاد گرقتم و دوستانم.

    سایتش اینهmamisite.com قسمت ورود به انجمن برین سوالتون و مطرح کنین.

    - - - Updated - - -

    جناب فرهنگ 27 اگه بخواین پیتنه کارکنین معمولا از آکرولیک مات استفاده میکنن که یک کیلوییش 2500 بود البته الان به چهارتومن رسیده.بعدی ک خشک میشه اصن بو نمیده.
    با نرم افزار که نمیشه نقاشی و بصورت حرفه ای یاد گزفت یعنی نمیتونین به خودتون بگین نقاش.اما درکل به عنوان کمکی بد نیست.

    این سایتی که به gisso معرفی کردم سوالات این دست و بخوبی میتونن جواب بدهند خانوم های هنرمند زیادی از سراسر کشور داره.که بعضیاشون در حد حزفه ای کار میکنن.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  13. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 22 فروردین 93), Nazlly (شنبه 23 فروردین 93)

  14. #18
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    اتفاقن اینطوری بهتره هم ما به جوابمون می رسیم هم نازلی اعتماد

    به نفسش بیشتر می شه.

    من از فوم استفاده کردم،آیا منظور شما این رنگه؟


    ویرایش توسط فرهنگ 27 : جمعه 22 فروردین 93 در ساعت 20:42

  15. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 22 فروردین 93), مهربونی... (دوشنبه 25 فروردین 93)

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    دختر بیخیال حالا اینقدر فرهنگ سوال پرسید چقدر کامل شما جوابشو دادین حالا نوبت که به ما رسید نمیدونم چرا ولی گفتین از موضوع خارج شدیم حالا نمیشد یه کم در مورد سوالام و مخصوصا سوال اخرم جواب میدادین

    نوشته بودم که برام مهمه

    خوش به حال آقای فرهنگ چقدر تبعیض دارین تو این سایت

  17. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    اتفاقن اینطوری بهتره هم ما به جوابمون می رسیم هم نازلی اعتماد

    به نفسش بیشتر می شه.


    اینجوری که میاین تاپیکشونو میبندن ، شما که از ما بیشتر با قوانین آشنایی دارین.
    ممکنه ایشون هنوز به اون نتیجه مطلوب نرسیده باشن.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **



 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. چرا موقع بحث با دیگران دستام و نصف تنم از شانه به پایین شروع به لرزیدن میکنه؟
    توسط shabnam22 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آذر 93, 16:14
  3. ::>> راهنماییهای مدیرهمدردی به دختر و پسران در موضوع رابطه و عواطف و
    توسط فرشته مهربان در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 02 بهمن 89, 04:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.