سلام دوست عزیز
دفعه قبل خدا خواسته از طریق مخالفت خانواده ، به ایشون نرسید ، و حالا دلیل و حجت بالاتری به شما نشون داده . اینکه در این زمان حساس که شاید کمتر از یک ماه دیگه شما رسما همسر ایشون میشدید ، چشم شما به روی حقایق این فرد باز شده رو جز لطف خدا ندونید. هنوز فرصتهای زیادی برای ازدواج میتونید داشته باشید. پس تمام راههای ارتباطی با ایشون رو ببندید و تمام خاطراتی ذهنی و کادو و سایر موارد که از ایشون به یادگار دارید رو هر چه زودتر به زباله دان بریزید و برای اینده زندگی خودتون برنامه ریزی کنید و روزی هزاران بار به درگاه خدا بخاطر این اتفاق خجسته ای و البته شاید بظاهر تلخ که افتاده شاکر باشید.







میدونی چون اولین و تنها کسی بود که تو زندگیم بود خیلی بهش وابسته بودم..خیلی سخته خیــــــــلی...بهرحال ممنون از راهنمائیت.

علاقه مندی ها (Bookmarks)