خانوم titititititi سلام.
همون طور كه قديمي ها گفتن خاك سرده و فراموشي مياره يعني شما الان نه يك ماه ديگه حساب كنيد دو ماه .ديگه يك سال ديگه بلاخره با مرگ پدرتون كنار مياد.
علميش رو هم حساب كنيد وقتي انسان عزيزي رو ازدست ميده به مرور هرموني در خونش ترشح ميشه كه اين اتفاق رو كم كم براش عادي ميكنه.
نميخوام خاطرات تلختون رو زنده كنم ولي خودتون حساب كنيد حال امروز شما با حالي كه روز اول فوت پدرتون بود يكيه مسلما اينطور نيست.
حالا اين موضوع رو از زاويه مادر شدنتون نگاه كنيد
الان داره يك زندگي از شما در درونتون شكل ميگيره كه شما مسئول آرامش اون هديه الهي هستيد ناراحتي استرس و هر حالت شما روش تاثير داره وقتي به دنيا اومد و تا مدت ها نذاشت شبها بخوابيد و خودشم نخوابيد نگيد بچه به كي رفته ها ياد اين روزهاتون بيافتيد كه چه حالي داشتيد .فرزندتون فقط دوران نوزادي نداره اين حالت در تمام عمر در وجودش نهادينه ميشه. ويك اخلاق براش محسوب ميشه كه شما باعث و باني هستيد حالا تصميم با خودتون هست آرامش يا اين فكرها و حسرت ها...
جناب خاله قزي در اين تايپيك
http://www.hamdardi.net/thread-32812.html
روز دوم رو براي پدر شما در نظر گرفتند
شما براي پدرتون چكار كرديد.؟؟؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)