نه اقای صبوری زیاد حالم خوب نیست هر روزم بدتر میشم بدتر خیلی فشار روم زیاده خدا خودش بم رحم کنه به نی نیم رحم کنه
تشکرشده 61 در 45 پست
نه اقای صبوری زیاد حالم خوب نیست هر روزم بدتر میشم بدتر خیلی فشار روم زیاده خدا خودش بم رحم کنه به نی نیم رحم کنه
khaleghezey (پنجشنبه 21 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)