حتی به قصد ازدواجم نباید آینده دخترو خراب کنی.احساس نیازت به در کنار بودن
دختر یک چیز طبیعیه که می تونه باعث پیشرفت باشه تا شرایط در کنار بودن یک
دختر از راه عقلانی داشته باشی هم می تونه باعث انحطات بشه از راه وارد شدن
به راه دوستانی که داری.اگر افکارشونو نمی پسندی دنبال دوستانی باش که مثل
خودت فکر می کنن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)