بسیار نیکو گفتی.مرد بودن و زن بودن به نر و ماده بودن نیست.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
بسیار نیکو گفتی.مرد بودن و زن بودن به نر و ماده بودن نیست.
asemaneabi222 (سه شنبه 19 فروردین 93), majid_k (چهارشنبه 20 فروردین 93), sara 65 (سه شنبه 19 فروردین 93), sobhan13 (سه شنبه 19 فروردین 93), مصباح الهدی (سه شنبه 19 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)