سلام جناب خاله قزي و تشكر بابت تايپيك عاليتونانشاالله از روز جمعه که روز اختصاصی آقا امام زمان(ع) شروع می کنیم.به ترتیبی که نوشتم هرروز 1400 تا صلوات به نیت 14 معصوم انشالله برای رفع مشکلات دوستان همدردی دعاهای دیگر فرستاده میشود.
من به عنوان پشتيبان شركت ميكنم يعني در هر روز هرچقدر كسري بود بر عهده من .ولي حالا كه پشتيبان شدم جوري نشه بگيد دير اومدي تموم شد.
حتما يك سهميه براي منم قرار بديد.![]()











پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)