سلام.من هم مثل تینا خانم خیلی خوشحلم که چنین دوستانی پیدا کردم و از تارا خانم هم کمال تشکر رادارم.راستش منظور من از گفتن این حرف(ایا کسی هست که ادعای دوستی داشته باشد)این بود که توی این چند سالی که زندگی دارم میکنم هیچکس پیدا نشد که به خاطر خودم به حرفهام گوش بده از هر کس و ناکسی نامردی دیدم ولی الان خدا رو شکر میکنم که چند تا رفیق با مرام بهم داده. باز هم میگم از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.
و در مورد پاسخ به تینا خانم:من یه فردی احساسی هستم،هیچ وقت سعی نمیکنم که حرفهای قشنگ بزنم و همه حرفهام از ته دل واز هیچکس هم نمیترسم،ولی اگه پیش بیاد حرفهای قشنگم خیلی خوب بلدم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)