سلام چرا دیگه کسی به تاپیک من سر نمیزنه؟خیلی دلم گرفته همش حسادت بابای دیگرانو میخورم ای خدا خودت بهمون کمک کن نمیدونم چی کنم اصلا.بابای عزیزم عشق من دلتنگتم خیی دلتنگتم تو برام همه چی بودی همه چیز بی تو چی کنم؟کاش ادمبزاد دکمه داشت هر وقت میخواس خاموش میشد.بابا دلتنگتم دلتنگ دارم دیوونه میشم خیلی تو رو دوس داشتم خیلیییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییی ییییییهیچ کس اینجا غم از دس دادن عزیزو نفهمیدن جز اونایی که کامنت گذاشتن نمیدونم خدا خودش رحم کنه به ماها صبر بده بابای عزیزم رفت عزیزترینم رفت خدایا خودت رحمت بیا خودت
سلام دوست من .
اين حرف ها رو نزن خدا قهرش ميگيره يعني چي حسادت باباي ديگران ؟؟؟
شما خدا رو شكر تا الان پدرتون رو داشتيد پدرتون در بهترين روز زندگيتون(عقد )حضور داشتند .خيلي ها هستند كمتر از شما از نعمت پدر برخوردار بودند.بچه هايي بودند كه در زمان بارداري مادر پدرشون رو از دست دادند.هيچ كار خدا بي حكمت نيست.
شك نكن.
براي آمرزش پدرت و تسكين آرامش روحت در اين دو تايپيك همراه ما باش تا كمي آروم بشي.
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
http://www.hamdardi.net/thread-32528.html
هيچ چيز براي اموات بهتر از خيرات نيست خيرات هم اين نيست كه شب جمعه يك خوراكي رو تقسيم كني هر كار نيك شما در پرونده اعمال پدرت ثبت ميشه پس اگر پدرت رو خيلي دوست داشتي گه گاه به نيابت ازش گره از كار يكي باز كن هر موقع دلتنگش شدي براش صدقه بده هر وقت پدري رو ديدي از خدا تشكر كن كه نعمت داشتن پدر رو تا جووني داشتي و همون لحظه براي عمر با عزت پدرهاي ديگه دعا كن.
دلت رو دريايي كن .









علاقه مندی ها (Bookmarks)