به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام چرا دیگه کسی به تاپیک من سر نمیزنه؟خیلی دلم گرفته همش حسادت بابای دیگرانو میخورم ای خدا خودت بهمون کمک کن نمیدونم چی کنم اصلا.بابای عزیزم عشق من دلتنگتم خیی دلتنگتم تو برام همه چی بودی همه چیز بی تو چی کنم؟کاش ادمبزاد دکمه داشت هر وقت میخواس خاموش میشد.بابا دلتنگتم دلتنگ دارم دیوونه میشم خیلی تو رو دوس داشتم خیلیییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییی یییییی
    هیچ کس اینجا غم از دس دادن عزیزو نفهمیدن جز اونایی که کامنت گذاشتن نمیدونم خدا خودش رحم کنه به ماها صبر بده بابای عزیزم رفت عزیزترینم رفت خدایا خودت رحمت بیا خودت

    سلام دوست من .


    اين حرف ها رو نزن خدا قهرش ميگيره يعني چي حسادت باباي ديگران ؟؟؟

    شما خدا رو شكر تا الان پدرتون رو داشتيد پدرتون در بهترين روز زندگيتون(عقد )حضور داشتند .خيلي ها هستند كمتر از شما از نعمت پدر برخوردار بودند.بچه هايي بودند كه در زمان بارداري مادر پدرشون رو از دست دادند.هيچ كار خدا بي حكمت نيست.
    شك نكن.
    براي آمرزش پدرت و تسكين آرامش روحت در اين دو تايپيك همراه ما باش تا كمي آروم بشي.
    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html

    http://www.hamdardi.net/thread-32528.html

    هيچ چيز براي اموات بهتر از خيرات نيست خيرات هم اين نيست كه شب جمعه يك خوراكي رو تقسيم كني هر كار نيك شما در پرونده اعمال پدرت ثبت ميشه پس اگر پدرت رو خيلي دوست داشتي گه گاه به نيابت ازش گره از كار يكي باز كن هر موقع دلتنگش شدي براش صدقه بده هر وقت پدري رو ديدي از خدا تشكر كن كه نعمت داشتن پدر رو تا جووني داشتي و همون لحظه براي عمر با عزت پدرهاي ديگه دعا كن.


    دلت رو دريايي كن .





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : دوشنبه 18 فروردین 93 در ساعت 18:57

  2. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 18 فروردین 93), titititititi (دوشنبه 18 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جواد عزیزم میدونی چقدر دلم برات تنگ شده؟!
    توسط غریب آشنا در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 114
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 مهر 97, 11:04
  2. عزیزم به من نزدیک نشو!
    توسط قاصدکی در باد در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 خرداد 92, 15:09
  3. شوهر عزیزم ! من به این کلمات آلرژی دارم...!
    توسط maryam123 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 91, 09:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.