من 26 سالمه خواهرم 33 سالشه
نمیدونم رابطه اش به چه شکله ولی اگه کارش اشتباه نبود که پنهون نمی کرد
وقتی داره حرف میزنه تا میریم تو اتاق گوشیو قطع میکنه یا یواشکی حرف میزنه آخه این کارا چه معنی میده
حالا من چطوری بهش بگم که میدونم و بگم که کارت اشتباهه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)