سلام و سلام و سلام و باز هم سلام
وقت همگی به خیر و خوبی ان شاء الله
ویژه اومدم فقط از بی دل یاد کنم ......... جاش در تالار خالی هست . امیدوارم هرجا هستسال خوبی را آغز کرده باشد و انجام سال هم برایش خوب باشد .
بی دل خانمی ، سری به ما بزن ، عضو خانواده همدردی ، صله رحم از نوع همدردی یادت نرواد بالام









علاقه مندی ها (Bookmarks)