سلام
صالحه جان پیشنهادت بسیار عالی هست، من خودم کتابهایی مناسب را در نظر دارم که فرصت تایپ آنها را ندارم . اینگونه هم هنر خلاصه نویسی البته تکنیکی را فرد تمرین می کند هم بهره ای به تالار و با مطالعه کتاب به خودش می رساند .
مایلم موافقت اعضاء با این پیشنهاد را با تشکرو لایکهایشان پای پست صالحه ببینم تا اقدام به گشودن تاپیک مربوطه و معرفی کتابها کنیم و در همان تاپیک افراد داوطلب نیز اعلام کنند کدام کتاب را انتخاب می کنند .
اسمش را هم می گذاریم نهضت مطالعه و خلاصه نویسی در تالار همدردی .... خوبه آیا ؟







، من خودم کتابهایی مناسب را در نظر دارم که فرصت تایپ آنها را ندارم . اینگونه هم هنر خلاصه نویسی البته تکنیکی را فرد تمرین می کند هم بهره ای به تالار و با مطالعه کتاب به خودش می رساند .

پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)