سلام بر تمام یاران دوست داشتنی ه همدردی
سلام ویژه بر مدیر عزیز تالار و فرشته بسیار بسیار مهربان و بالهای صداقت بزرگوار انشالله سال خوبی در پیش داشته باشید و جا داره همین اول سال یه خدا قوت به شما عزیزان بگم.
ی مدتی نبودم دلم برا خیلی از دوستان عزیزم تنگ شده منم مثل داداش روزنه دیر رسیدم ولی خب مهم اینه رسیدم و هنوز بوی عید نرفته
انشالله تک تک دوستان همدردی سال خوبی رو شروع کرده باشن و سال 93 یکی از بهترین سال های زندگی تون باشه
دلم برا خیلی ها تنگ شده نمی دونم هنوز تو تالار هستن یا نه
الان که ی دور زدم اسم خیلی ها برام جدید بود انشالله دوستان جدید و قدیمی همیشه سلامت و موفق باشن و عاقبت بخیر بشن.
دادا روزنه چطوری برادر کی بریم باغ؟
پدربزرگ عزیز هنوز هست توی تالار یا نه؟ گت پیر جان خیلی مخلصیم
ریحانه خانم تازه عروس تالار، ازدواجتون رو تبریک می گم انشالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید
محمد ابراهیمی دوست داشتنی تالار, محمد جان منو به صندلی داغ دعوت نمی کنی عایا؟ دادا چرا ناراحتی آخه؟ بچه ها اینجا یه محمد ابراهیمی که بیشتر ندارن تو بری فکر دل مارو نمی کنی؟ بمون محمد جان
بانو پرنده آشنا حالشون چطوره انشاالله سال قشنگی داشته باشید.
خواهر خوبم شب نیلوفری عزیز انشالله در همه عرصه ها موفق و سربلند یاشید.
نمی دونم مامان فکور تو تالار هستند یا خیر انشالله سال پر خیر و برکتی داشته باشند .
جای چند نفر خالیه انشالله همیشه سلامت باشند بانو زهره بانو بی دل (ای کاش بی دل دوباره برگرده که جای خالیش واقعا احساس می شه بانو بی دل پلنگ انشالله هرجا هستی سالم و سلامت باشی )
گل کاغذی چند روز پیش به فکرت بودم اسمتو دیدم خوشحال شدم انشالله همیشه سالم و سلامت باشید (جدا از اینکه گل کاغذی یکی از بهترین های همدردی هست یاد آور یکی از عزیزان هست انشالله هردو همیشه موفق باشن)
برادر امید حالش چطوره؟ امید جان انشالله سال خوبی داشته باشی
براادر مسافر زمان هم که صورتی شدن آخ آخ آخ دیر رسیدم تبریک بگم مسافر زمان عزیز سال نو و مدیریت تبریک می گم
پاییزان عزیز و بانو صبا 2009 بانو یلدا (نمی دونم هنوز هستند یا نه!) انشاللله سال خوبی داشته باشید
بانو ویدا انشالله سال 93 پر از پیشرفت و خوشی باشه برای شما
خیلی از دوستان خوبم رو باید الان نام ببرم اما این حافظه یاری نمی کنه انشالله همه دوستان هر جا هستن خوش و سلامت باشن
ببخشید زیادی حرف زدم تو یه روز بخوای همه جا عید دیدنی برین این طوری می شه هااااااا
انشالله همیشه در پناه خدا باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)