درود بانو
من خودم از طریق کارت به کارت ریختم اینجوری بنظرم بهتره میتونید فیش هم پر کنید ولی کارت به کارت هم امکانش هست بعد شماره پیگیری داره و کاربری را وارد کنید سریع رسیدگی میشه
http://www.hamdardi.net/payments.php
- - - Updated - - -
مادر منم توی تصادف مرد اول گفتن فقط لگنش شکسته بعد زد به قلبش و جالبه توی شهرمون بهترین بیمارستان بردیمش و دکترشم خوب بود ولی اتاق icu نداشتن شب زنگ زدن بریم بیمارستان ما هم رفتیم دیدم آبجی بزرگم روی تخت نشسته داره گریه میکنه و منو دید بدتر شد منم نشستم روی تخت و مثل بچه کوچوکا گریه میکردم و پام رو میزدم به زمین هنوز یادمه آبجی سومیم تهران بودش چجوری گریه میکرد و باور نداشت مادرمون فوت کرده اینا چیزایی نیست که از یاد آدم بره.میگن آدما وقتی میخوان بمیرن مریض میشن و اینجوری گناهاشون بخشیده میشه نمیدونم چه حکمتیه توی کارای اوستا کریم ولی حداقلش میدونی خیلی درد بزرگیه یه عزیزی از دست بدی ولی خوبیش اینه حداقل این فرصت رو داشتیم یه دل سیر نیگاشون کنیم ولی بجاش داداش دومیم توی تصادف مرد سوار ماشین لعنتی پراید که هیچی بدنه نداره هم خودش مرد هم برادر خانومش اونم چند روز توی تخت توی خونمون افتاده بود 20 روز زنده بود بعدش مرد آخرین نگاهش رو داداشم میگه وقتی میرفت توی اتاق خودشم میدونست دیگه برنمیگرده ولی بازم خوبیش اینه فرصت داشتیم نیگاشون کنیم.
یه مرد 37 38ساله با 100 کیلو وزن افتاده بود توی تخت هیچ کار یهم نمیتونست کنه بخدا نمیتونستم داداشمو اینجوری ببینم فقط یکبار رفتم دیدمش خیلی سخته دادشا یکه تا دیروز میخندید رو اینجوری روی تخت ببینی افتاده
زندگی همینه بانو ولی بجاش الان یه همسر خوب دارم که خیلی مهربونه و دوسش دارم و یه دختر خوشگل 10 ماهه دارم که هم شیکمو هستش هم شیطون و بازیگوش همشم باید ببرمش بیرون دورش بدم تا سفره هم میندازم سریع میپره وسط سفره
مواظب نی نی خوشگلت باش.یه پیشنهاد بهتون میدم اگه دختره ببین چه اسمی بابات دوست داشت اونو روش بزار مثلا داداشم پسر داره اسم داداش دومیم که فوت کرد رو روی پسرش گذاشت.
داغ عزیز خیلی سخته فقط زمان و نعمت فراموشیه که میتونه این داغ رو کمترش کنه![]()












علاقه مندی ها (Bookmarks)