به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین2010 نمایش پست ها
    سلام titititititi به خاطر اسپم که اینجا می ذارم منو ببخش
    چون چاره دیگری ندارم این کار را میکنم و وقتی جواب گرفتم میام و ویرایش می کنم
    می خوام حق اشتراک پرداخت کنم که از طریق رمز دوم کارت نتونستم (یا اینکه من بلد نیستم)
    به مدیر هم خیلی وقت پیش پیام دادم جواب ندادند
    چی کار باید بکنم ؟
    برم بانک دلخواهم و از اونجا حق اشتراک پرداخت کنم بعد بیام با نام کاربری خودم شماره فیش پرداختی و مبلغ را بنویسم؟

    دقیقا باید چی کار کنم؟من هیچوقت کارهای بانکی انجام ندادم لطفا منو راهنمایی کنید
    درود بانو

    من خودم از طریق کارت به کارت ریختم اینجوری بنظرم بهتره میتونید فیش هم پر کنید ولی کارت به کارت هم امکانش هست بعد شماره پیگیری داره و کاربری را وارد کنید سریع رسیدگی میشه

    http://www.hamdardi.net/payments.php

    - - - Updated - - -

    مادر منم توی تصادف مرد اول گفتن فقط لگنش شکسته بعد زد به قلبش و جالبه توی شهرمون بهترین بیمارستان بردیمش و دکترشم خوب بود ولی اتاق icu نداشتن شب زنگ زدن بریم بیمارستان ما هم رفتیم دیدم آبجی بزرگم روی تخت نشسته داره گریه میکنه و منو دید بدتر شد منم نشستم روی تخت و مثل بچه کوچوکا گریه میکردم و پام رو میزدم به زمین هنوز یادمه آبجی سومیم تهران بودش چجوری گریه میکرد و باور نداشت مادرمون فوت کرده اینا چیزایی نیست که از یاد آدم بره.میگن آدما وقتی میخوان بمیرن مریض میشن و اینجوری گناهاشون بخشیده میشه نمیدونم چه حکمتیه توی کارای اوستا کریم ولی حداقلش میدونی خیلی درد بزرگیه یه عزیزی از دست بدی ولی خوبیش اینه حداقل این فرصت رو داشتیم یه دل سیر نیگاشون کنیم ولی بجاش داداش دومیم توی تصادف مرد سوار ماشین لعنتی پراید که هیچی بدنه نداره هم خودش مرد هم برادر خانومش اونم چند روز توی تخت توی خونمون افتاده بود 20 روز زنده بود بعدش مرد آخرین نگاهش رو داداشم میگه وقتی میرفت توی اتاق خودشم میدونست دیگه برنمیگرده ولی بازم خوبیش اینه فرصت داشتیم نیگاشون کنیم.

    یه مرد 37 38ساله با 100 کیلو وزن افتاده بود توی تخت هیچ کار یهم نمیتونست کنه بخدا نمیتونستم داداشمو اینجوری ببینم فقط یکبار رفتم دیدمش خیلی سخته دادشا یکه تا دیروز میخندید رو اینجوری روی تخت ببینی افتاده

    زندگی همینه بانو ولی بجاش الان یه همسر خوب دارم که خیلی مهربونه و دوسش دارم و یه دختر خوشگل 10 ماهه دارم که هم شیکمو هستش هم شیطون و بازیگوش همشم باید ببرمش بیرون دورش بدم تا سفره هم میندازم سریع میپره وسط سفره

    مواظب نی نی خوشگلت باش.یه پیشنهاد بهتون میدم اگه دختره ببین چه اسمی بابات دوست داشت اونو روش بزار مثلا داداشم پسر داره اسم داداش دومیم که فوت کرد رو روی پسرش گذاشت.

    داغ عزیز خیلی سخته فقط زمان و نعمت فراموشیه که میتونه این داغ رو کمترش کنه
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    titititititi (یکشنبه 17 فروردین 93), کاغذ بی خط (یکشنبه 17 فروردین 93), نازنین2010 (یکشنبه 17 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جواد عزیزم میدونی چقدر دلم برات تنگ شده؟!
    توسط غریب آشنا در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 114
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 مهر 97, 11:04
  2. عزیزم به من نزدیک نشو!
    توسط قاصدکی در باد در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 خرداد 92, 15:09
  3. شوهر عزیزم ! من به این کلمات آلرژی دارم...!
    توسط maryam123 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 91, 09:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.