درود بانو شارلوت
به به بانو شارلوت جاتون واقعا توی سایت خالی بود
ایشالله امسالم برای شما سال خوبی باشه.خوب مسافرت چطور بود خوش گذشت رفتید یه شهر دیگه کلی مهمونی رفتید و احتمالا عیدی هم گرفتید
به اینا فکر کن و بخودت انرژی مثبت بده
شوهرت نیومد خوب نیاد زیاد حساس نشو.ولی بهتر بود به روش خودت بهش میگفتی و یکم ناز میکردی که باهم برید جایی حالا هم نرفتید خیلی مهم نیتس الکی خودتو حرص نده سال جدیده از من میشنوی بهتر آدم یکچیزایی رو نبینه و خودش رو بزنه به ندیدن و نشنیدن گرچه سخته ولی شدنیه 
اشالله دیگه امسال نوبت شماست که خبرای خوب بهمون بدیا بیشتر سر بزن همدردی جاتون واقعا خالیه
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)