سلام دخترتنها
منم هستم و 5 روز هست که شروع کردم امیدوام کارم باعث نشه ناقص بمونه
دوستم راستی فکر نمی کنی اسمتو عوض کنی بهتر باشه تو سرشار از امید و زندگی و نشاط هستی
التماس دعا از همه دوستان همدردی
- - - Updated - - -
سلام دخترتنها
منم هستم و 5 روز هست که شروع کردم امیدوام کارم باعث نشه ناقص بمونه
دوستم راستی فکر نمی کنی اسمتو عوض کنی بهتر باشه تو سرشار از امید و زندگی و نشاط هستی
التماس دعا از همه دوستان همدردی![]()








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)