با سلام
شما اول وآخراحتیاج به کمک دارید وبهتره این کمک از طرف خانوادتون باشه تا کس دیگه که بعدا دوباره با اون شخص به مشکل بربخورید ونگران آبروتون نزد دیگران باشید احتیاج هم نیست همچی رو موبه مو بگید اگه مرتکب کاربدتری نشدید وفقط یه دوستی بوده بهتره فقط از طریق خانوادتون حل بشه حتی اگه خدای نکردی موضوع دیگه ای هم باشه هیچ کس قابل اعتمادتر از خانواده نیست وشما شک نکن بهترین ومورد اعتمادترین حامی برای یه دختر درهمه مراحل زندگی اش فقط خانواده اش هست ! استرس رو کناربذار وبا درایت وآرامش مشکل رو با خانواده ات مطرح کن حالا یا مادر ویا پدر و... بسته به موضوع ورابطه شما .....فکرکنم مادربهتره نگران هیچی هم نباش بازم میگم از خانواده مورد اعتمادتر کسی نیست که بتونه بی دغدغه کمکتون کنه ... فقط امیدوارم منبعد بیشتر مراقب خودتون باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)