سلام
میدونی حس تنفر و عشق و خوبی و بدی و . . . از چی ناشی میشه ؟
در یک کلام از شناخت
وقتی شما فردی رو نمیشناسید قطعا به اون حسی ندارید و خیلی معمولی رفتار میکنید
مثلا تو خیابون در حال راه رفتن هستید خیلی ها از کنار شما رد میشن بدون اینکه حسی نسبت به شما داشته باشن اما همین که فردی اشنا با شما برخورد میکنه نسبت به شناخت قبلی از شما عکس العمل نشان میده - اگر از شما شناختی خوب و دوست داشتنی داشته باشه سریع میاد جلو حال و احوال پرسی اما عکس این قضیه هم ممکنه رخ بده
به نظر من طبیعی هست که فرد نتواند با یک نگاه سطحی با شما احساس خوشبختی بکند به قول معروف حرف یکی دو روز زندگی نیست حرف یک عمر زندگی هست
شاید بهتر باشه ازشون خواهش کنید کمی بیشتر با شما و خانوادهتان اشنا بشوند
شناخت و تصیمیم گیری فرایندی بلند مدت هست








علاقه مندی ها (Bookmarks)