منم با نظر دوستان موافقم
راهی که شما رفتی نتیجه عکس داده خواستی بی تفاوت باشی ولی ایشون جور دیگه ای برداشت کرده
بهتره روی ایشون حساس نشید شما یک بار باهاشون صحبت کردید و نظرتون رو مطرح کردید فکر نمیکنم صحبت مجدد لزومی داشته باشه
یه توصیه براتون دارم: نمیخوام برداشت منفی بکنید و نمیخوام برای آقایون سوء تفاهم ایجاد بشه اما سعی کنید ارتباط با همکلاسی های مذکر رو تا حد امکان کم کنید میدونم که هدف شما مسائل درسی هست اما تا زمانی که نیاز شدید نداشتید حد و مرز روابط خودتون رو حفظ کنید شما هدفی غیر از مسائل درسی ندارید اما چه تصمینی وجود داره که اونها هم همچین هدفی داشته باشن
فکر میکنم بهتره فعلا روابطتون و صحبت با اون آقا رو کم کنید مگر مواقع ضرورت
اینطوری هم سوء تفاهم ایشون برطرف میشه و هم خودتون آرامش بیشتری دارید و مجبور نیستید بابت تک تک حرفهای ایشون ذهن خوانی کنید







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)