می دونی مریم جان من کارشناس نیستم که بتونم بگم فکرت درست یا نه؟؟
اما من میگم هیچ خواستگاری را بی محک و الکی از دست نده ... تصمیمی بگیر که چند سال دیگه اکه به این روزها فکر کردی تاسف نخوری همین!!!!!
حرفت در مورد اینکه شرایط درسی ات پیچیده است و زمان بر و ممکن طرف جا بزنه قبول دارم اما اگه طرف مقابلت هم دانشجو باشه بیشتر درکت میکنه و خودش هم مشغول درس و ممکن سطح انتظاراراتش پایین تر باشه و دوم اینکه میتونی به راهکارهایی فکر کنی و مهاراتهایی را الان یاد بگیری که بتونی طرفت را بهتر بشناسی یا با سوالات خاص یا به کمک مشاور که بتونی بفهمی چه قدر مرد عمل هست ؟ و چه قدر رو حرفش میمونه ؟و صبر داره و شما و شرایطتت را درک میکنه ؟؟
اگه فرضا ایشون 2 سال صبر کرد (با فرض اینکه شما تو این دو سال هیچ رابطه و علاقه و وابستگی پیدا نکنید ...) و شما از کس دیگه ای خوشت امد چی؟؟؟ اگه با هم در تماس باشید که فکر نکنم اصلا کار جالبی باشه و مشکلات خاص خودش داره.....









علاقه مندی ها (Bookmarks)