سلام به نظرمن نه مکه نه عروسی برید مهدکودک ،عزیزم هرچقدر ناراحت و عصبی هستی من درک میکنم ولی نیاز نیست این الفاظ خوشگلی که بین شما و خانواده ی همسرتون ردو بدل شده رو اینجا بنویسی
والا هنگ کردم این چیزها رو خوندم ،زشته شما خودت حرمت خودتو نگه نداشتی مثلا به خاطر امتحان خواهر شوهرت چند روز جابه جا میشد مراسم عروسی چه اتفاقی می افتاد؟؟؟
اگه تالار نگرفتی و نوبت آرایشگاه و عکس و باغ و ... نگرفتی،پس واقعا قصدت لجبازی بوده از اینکه بحث رو ادامه دادی و کارهایی که کردی.
من نمیدونم چرا به جای اینکه نذاری بحث به اینجا بکشه که همچین حرمتها از بین بره سکوت نکردی و بعد کارتو انجام میدادی
بعدشم دوست عزیز اونا خانواده ی تو هم میشن خوبه حرمت نگه میداشتی تاریخ رو با شوهرت تعیین میکردی بعد نظر خانواده همسرت و خانواده ی خودت رو میپرسیدی که همه توی یه تایمی آمادگیشو داشته باشن








علاقه مندی ها (Bookmarks)