سلام
دختر خانم سنش خیلی کمه و ممکنه دادگاه به نفع شما و برای ازدواج رای نده.
این موضوع معمولا برای سنهای بالاتر هست و اصلا هم جنبه خوشایندی نداره که دختر و پسری برن دادگاه و بدون اجازه بزرگترها ازدواج کنند.
فعلا اصلا به این راه فکر نکنید.
کمی صبر کنید و اجازه بدید اونا هم آرومتر بشن.
تا جایی که برات ممکن هست این مساله را عنوان نکن و به کسی نگو.
هم مطرح کردن رابطه جنسی و هم مطرح کردن ازدواج با اجازه دادگاه، هر دوش برای شما و بیشتر از اون برای دختر خانم بد هست.
به فکر فردای زندگیتون هم باشید.
هر بار که ایشون بلندتر یا یواش تر از حد معمولش حرف بزنه،
خانواده شما می خوان بهش بگن به خاطر رابطه جنسی یا بدون اجازه خانواده ات عروس ما شدی و ... هزاران حرف این مدلی.
باور کنید حتی خود شما هم ممکنه یه بار تو بحث و دعوا این حرف را بزنید و این حرف خیلی آزار دهنده و ویران کننده است.
پس اصلا نذارید اتفاق بیفته.
اول این که صبر کنید.
دوم این که از خود دختر راه حل بخواهید. خودش شاید بهتر بدونه با کی باید مطرح کنه و چیکار کنه.
اگه خودش بتونه به مادرش بگه و بعد مادر از روش خودش، پدر را هم راضی کنه فکر بدی نیست.
یه کار دیگه هم اینه که می تونید با مشاور صحبت کنید.
شاید مشاور بتونه به مادرش بگه و راهنمایی کنه که چطور بقیه مسیر را برید.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : جمعه 08 فروردین 93 در ساعت 20:20
علاقه مندی ها (Bookmarks)