سلام این قضیه روباخانوادت هم درمیون گذاشتی؟؟
بامادرشوخواهرش صحبت کن ی جورایی متقاعدشون کن که دارن با دخالتای نابجا زندگیتون رو بهم میریزن خودتم ساده نگیر جلوشون که ازت سواستفاده کنن اگه دارن توزندگیت دخالت میکنن باهاشون ی برخورد منطقی بکن که موجب ناراحتی هم نشه.باخانواده خودتم درمیون بذار تا باهاشون صحبت کنن بادختره هم بطورجدی حرف بزن اینجوری ک پیش میره زندگیت روزب روز خراب تر میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)