سلام عزیزم
تولدت مبارک. ما زنها تو فاز دیگه هستیم و مردها توی یک فاز دیگه . ولی بهش بگو که تولدت رو فراموش کرده و یک کار دیگه که خیلی خیلی اشتباه هست. تو گفتی" دوستش داری ولی به روش نمی یاری" می دونی چه کار اشتباهی می کنی؟ لابد فکر می کنه دوستش نداری و اون هم بی تفاوت شده. نسبت بهش ابراز علاقه کن والا به خدا با یک کلمه دوست دارم و بوسه هیچ اتفاقی نمی یوفته. من خودم هنوز ازدواج نکردم ولی مطمئنم که 90 درصد مشکلات و سوء تفاهمها همین هست که زبونمون واسه همه چیز می چرخه ولی برای همسرمون یک کم مایه نمی زاریم.موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)