توی تاپیک توضیح دادم با قضیه تجاوز ( یعنی اینکه مورد ظلم واقع شدم )
عنوان رو چی بذارم ؟
- - - Updated - - -
هیچ اتفاقی برای اون نمی افتاد چون هم پدرش هم عموش انقدر قدرت دارن که قشنگ به نفع پسرشون برگردونن قضیه رو
و در ضمن خانواده من هیچ کمکی در این مورد به من نمیکردن و تنهایی فکر نکنم کاری از من بر میومد









علاقه مندی ها (Bookmarks)