خاله غزی عزیز ؛ درسته که عنوانش گویا نیست ولی خب معلومه که ایشون میخان حساسیت دوستشونو از بین ببرن یا حداقل کمش کنن***اما شما حاکی جان ؛ چندسالتونه؟ رابطه قبلتون در چ حد بوده؟این یکی در چ حدیه؟ بجز خود زنی مشکل رفتاری دیگه نداره؟خواهشا این دفعه دیگه عاقلانه برخورد کن و بدور از احساسات "زود گذر و کاذب" بشین منطقی فک کن ببین واقعا ایشون مرد سفره یا همینطوری الکی و بی پایه دوست شده؟خواستگاری اومده؟؟؟میتونم بپرسم چطوری اشنا شدی ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)