والا مادرم نظر خاصی تداره معولی.شناخت پدرم هم فکر نکنم زیاد باشه فقط خودش میگه دختر خوبی هست همین
تشکرشده 0 در 0 پست
والا مادرم نظر خاصی تداره معولی.شناخت پدرم هم فکر نکنم زیاد باشه فقط خودش میگه دختر خوبی هست همین
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)