درود دوست من
راهنمایی ها را دوستان انجام دادند.خدا را شکری فرد عاقل و فهمیده ای هستید
و مسئولیت پذیر این خیلی عالیه این خانم را دوست دارید و به همدیگر تعهد دارید اینا همش نکات مثبتیه که خداروشکری در شما و ایشان پیدا میشود.
شما همه تمرکزت را بزار برای آشتی کردن.از الا تا روز 13بدر وقت دارید خودتان هم گفتید برادر ایشان 25 سال بیشتر ندارد یعنی پختگی لازم در ایشان دیده نمیشود(با توجه به سنی که دارن میگیم)کاری که انجام دادند و دروغ گفتند درست نبوده اصلا و ابدا ولی آیا قبول دارید که کار شما هم از روی بی تجربگی بوده؟
خوب راهکارهای لازم
در مرحله اول اینکه خونسرد باشید و آرامش خودتان را حفظ کنید.
در مرحله دوم کسب مهارت های برقراری ارتباط صحیح با برادر ایشون برای یه گفتمان صحیح و مثبت
لینک پایین را حتما مطالعه کنید(تا 13 بدر وقت داری )
مهارتهای ارتباطی
مرحله سوم مهارت کسب کردن در کنترل خشم و عصبانیت
پرخاشگری و عصبانیت
و در آخر اینکه صبور باشی و امیدوار ایشالله شما که به ایشون علاقه داری کارم که داری درستم که داری میخونی ماشالله مسئولیت پذیرم که هستی و روی پای خودتم وایسادی پس یه یاعلی بگو و تمومش کن تا تهش برو ایشالله خبر عروسیت رو بیای توی سایت همدردی همین امسال بدی
منتظریما یکوقت پا پس نکشی بگی خدایی نکرده نا امید شدم که اصلا بهت نمیاد 
- - - Updated - - -
راستی در مورد برقراری رابطه جنس یفعلا به کسی چیزی نگو بزار بین خودتان بماند بهتره
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)