به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1393-1-03
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,112
    سطح
    27
    Points: 2,112, Level: 27
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 174 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مریم۳۹۳ نمایش پست ها
    با تشکر از شما دوستان.
    راستشو بخواید من از اول همسرمو به اصرار خانوادم انتخاب کردم و اولش فکر می کردم خیلی زن خوبیه واقعا مونده بودم چه جوری بهش خوبی کنم اما بعد اوضاع به هم ریخت . اون تحصیلکردست و با نجابت. اما من تحمل کاراشو ندارم به خاطر همینم به محض عصبانی شدن از دستش از کوره در می رفتم و کتکش می زدم البته هنوزم ادامه داره.
    البته اونم بعد از خشونتای من جسورتر شده.
    دلمم براش می سوزه و دوستشم دارم اما نه به اندازه اون اوایل. من یه زنی میخوام که فقط بگه چشم.
    نقل قول نوشته اصلی توسط مریم۳۹۳ نمایش پست ها
    در ضمن باید تاکید کنم که من همسر مریم ۳۹۳ هستم و از این به بعد ایشون حق ارسال هیچ تایپکی رو با این عنوان ندارن و از این به بعد می فهمه که بدون اجازه من از کسی مشاوره نگیره.
    بای دوستان عزیز. امیدوارم ناراحت نشید من انقدرها هم بدجنس نیستم اما این درست نیست که جهت رقابت با من از کار من تقلید کنه و برای خودش بی اجازه مشاوره!!!!!!!!! بگیره.
    سلام

    یکبار بشین مرد و مردونه پیش خودت فکر کن ببین مشکل از کی شروع شد اصلا اوضاع از کجا خراب شد

    حاضرم قسم بخورم یادت نمیاد چرا اوضاع خراب شد - میدونی چرا ؟

    توقع داری وقتی کسی رو میزنی دستت رو ببوسه ؟ یا ازت تشکر کنه ؟ یا شکر خدا رو بجا بیاره ؟

    شما که اینقدر دلت براش میسوزه و دوستش داری (خیلی نکته مهمی هست خیلی ) چرا سعی نمیکنی درجهت محکم تر شدن پایه های زندگیتون قدم بردارید ؟

    یکبار شده باهم برید پیش مشاور و به دستوراتش عمل کنید ؟

    چه اشکال داره که از شما تقلید کنه مگه شما کار اشتباهی کردی که از دیگران مشورت گرفتید ؟

    مطمئنی بدجنس نیستی ؟ اگر نیستی اسمش چیه ؟

    اخه کی برای بهتر کردن زندگیش نیاز به اجاره داره ؟

    برای اون چنتا علامت سوالت خیلی متاسفم

    --------------------------------------------------------------------------------

    ببخشید که رک میگم اما ادم خیلی باید پست باشه که همسری که دوستش داره رو بزنه

    به قول معروف شما فقط تا نک دماغت رو متاسفانه بیشتر نمیبینی و گذشته از این دنیا به فکر اون دنیات نیستی که هر کدام از این ضرباتی که به همسرتون وارد میکنید در اون دنیا باید جوابگو باشد

    بدتر اینکه این کتک کاری شما حق ناس هست و خداوند قسم یاد کرده که حق و ناس رو میگیره

    گذشته از این موارد همسر شما میتواند از شما شکایت بکنه و دادگاه بدجوری ازش پشتیبانی میکنه و حق طلاق و مهره و . . . به خانوم میده - یکم قانون رو مطالعه کنید

    امیدوارم که این روند رو تغییر بدهید و به خوبی و خوشی زندگی خود رو ادامه دهید

  2. 2 کاربر از پست مفید ذمانح تشکرکرده اند .

    ir0098 (شنبه 09 فروردین 93), واحد (چهارشنبه 06 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.