سلام
یکبار بشین مرد و مردونه پیش خودت فکر کن ببین مشکل از کی شروع شد اصلا اوضاع از کجا خراب شد
حاضرم قسم بخورم یادت نمیاد چرا اوضاع خراب شد - میدونی چرا ؟
توقع داری وقتی کسی رو میزنی دستت رو ببوسه ؟ یا ازت تشکر کنه ؟ یا شکر خدا رو بجا بیاره ؟
شما که اینقدر دلت براش میسوزه و دوستش داری (خیلی نکته مهمی هست خیلی ) چرا سعی نمیکنی درجهت محکم تر شدن پایه های زندگیتون قدم بردارید ؟
یکبار شده باهم برید پیش مشاور و به دستوراتش عمل کنید ؟
چه اشکال داره که از شما تقلید کنه مگه شما کار اشتباهی کردی که از دیگران مشورت گرفتید ؟
مطمئنی بدجنس نیستی ؟ اگر نیستی اسمش چیه ؟
اخه کی برای بهتر کردن زندگیش نیاز به اجاره داره ؟
برای اون چنتا علامت سوالت خیلی متاسفم
--------------------------------------------------------------------------------
ببخشید که رک میگم اما ادم خیلی باید پست باشه که همسری که دوستش داره رو بزنه
به قول معروف شما فقط تا نک دماغت رو متاسفانه بیشتر نمیبینی و گذشته از این دنیا به فکر اون دنیات نیستی که هر کدام از این ضرباتی که به همسرتون وارد میکنید در اون دنیا باید جوابگو باشد
بدتر اینکه این کتک کاری شما حق ناس هست و خداوند قسم یاد کرده که حق و ناس رو میگیره
گذشته از این موارد همسر شما میتواند از شما شکایت بکنه و دادگاه بدجوری ازش پشتیبانی میکنه و حق طلاق و مهره و . . . به خانوم میده - یکم قانون رو مطالعه کنید
امیدوارم که این روند رو تغییر بدهید و به خوبی و خوشی زندگی خود رو ادامه دهید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)