من خودمو جای همه گذاشتم غیر از خودم خانومش رابطه ی خوبی باهاش نداره حتی چند بار ازش تقاضای طلاق کرده اما جدی گرفته نشده حتی این اقا بچه اش رو هم چون ناخواسته بوده زیاد دوست نداره
تشکرشده 4 در 3 پست
من خودمو جای همه گذاشتم غیر از خودم خانومش رابطه ی خوبی باهاش نداره حتی چند بار ازش تقاضای طلاق کرده اما جدی گرفته نشده حتی این اقا بچه اش رو هم چون ناخواسته بوده زیاد دوست نداره
یاس سپید (شنبه 13 آذر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)