به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 50 نخستنخست 12345678910111213141516171819293949 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 497
  1. #81
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    دختر بيخيال جان عجب برفي بود روز دوم خودتون كه چتر داشتيد ما خيس خيس شديم
    نه من میونه خوبی با چتر ندارم!
    با آب و هوای مشهد بهتره بیشتر آشنا بشی , یروز صبح بیدار میشی هوا گرمه ، به ظهر که میرسی سرد میشه ، شب بارون میاد نصف شبش کولاک میشه:) یا برعکس.
    بعضی وقتا روز درمیون هوا تغییر میکنه ، روز قبل برف گرم بود باز فرداش برف اومد پس فرداش ملایم شد امروز باز گرم شد....
    ولی خب درکل زمستون امسال مشهد برف نداشت فقط سرما داشت این برف هم نتایج دعای مشهدیاییه که هنوز باورشون نشده بهار خانوم اومده

    در کل باید قبل اومدن اینجا حتما یه نگاهی به هوا شناسی بندازی. پیش بینی تمام آب و هواها هم بکنی و انواع لباس ها هم تو چمدونت داشته باشی(بارونی ، پالتو ، لباس تابستونی ، لباس گرم خنک سردو....)
    ولی چقدر شما زود برگشتین!!!! :(

    امیدوارم بهت خوش گذشته باشه
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  2. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (چهارشنبه 06 فروردین 93), مصباح الهدی (سه شنبه 05 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  3. #82
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام به همه دوستان عزیزم
    سال نو مبارک انشاالله بهترین ها نصیبتون بشه.
    صبوری جان زیارت قبول
    شیدا و ستیلا عزیز خسته نباشید.
    من زیاد اهل تایپ کردن نیستم و گاهی میام سر میزنم فقط خواستم بگم من هر شب میخونم به نیت همه ی دوستانی که اینجا هستن،کلا هیچوقت برای خودم دعا نمیکنم .
    امیدوارم همگی حاجت روا بشید

  4. 4 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    مصباح الهدی (چهارشنبه 06 فروردین 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 06 فروردین 93), دختر تنهاا (چهارشنبه 06 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 07 فروردین 93)

  5. #83
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود

    بانو صبوری زیارت قبول مارو هم دعا کنید قسمت بشه بریم

    آقا نگین سید بدقولی کرده ها از الان گفته باشم از چهل شب سهم من یکشب میشه که اونم ایشالله برم حرم هم دعا میکنم هم میشینم زیارت عاشورا و دعای معراج بشه با همسرم میخونیم دوتایی

    من نمیدونم این خانومای تالار چی فکر میکنن در مورد ما مردا که میایم 40شب دعا بخونیم من یکی که نمازمو اول وقت بخونم بقول خانومم خدا رو غافلگیر کردم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  6. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    fariba s (شنبه 09 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 06 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 07 فروردین 93)

  7. #84
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array
    سلام
    دوستان من نتونستم زیارت عاشوراروشروع کنم واول هم فکرمیکردم سهم هرکدوم ازمایک روزه نمیدونستم چهل شب بایدبخونیم

    بنظرتون چیکاربایدبکنم؟

  8. 3 کاربر از پست مفید roseflower تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 06 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 06 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 07 فروردین 93)

  9. #85
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط roseflower نمایش پست ها
    سلام
    دوستان من نتونستم زیارت عاشوراروشروع کنم واول هم فکرمیکردم سهم هرکدوم ازمایک روزه نمیدونستم چهل شب بایدبخونیم

    بنظرتون چیکاربایدبکنم؟
    سلام

    خب میتونی از الان شروع کنی و هرشب دوتا بخونی تا به بقیه برسی
    یا اینکه خب شما حالا چهل شبت دیرتر تمام میشه. هرشب یکی بخونی اما به چهل تا برسونی . اگه درست بگم (آخه منم دیر رسیدم)فکر کنم بقیه هم 6تا تاحالا خوندن.

    موفق باشی
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  10. 5 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    fariba s (شنبه 09 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), roseflower (چهارشنبه 06 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 06 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 07 فروردین 93)

  11. #86
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام دوستان
    راستش وقتی دیدم بعضی از بچه ها ناراحت شدند که به جای دعای معراج زیارت عاشورا بخونیم؛من یکم دچار عذاب وجدان شدم.
    من فقط نظرم را گفتم.آخه من خودم با زیارت عاشورا خیلی ارتباط می گیرم.
    گفتم اگر بقیه هم موافق باشن با توجه به اینکه دسترسی به زیارت عاشورا راحت تر هست؛این پیشنهاد را قبول کنیم.
    حالا بگذریم.من واقعا برای همه خیلی دعا می کردم.به خصوص نمی دونم چرا بعضی اسم ها بیشتر به نظرم میومد.مثل آبی بی کران؛earth؛دختر تنهاا،شیدا،صبوری و دختر بی خیال، ستیلاو...
    کلا هرکی مشکل ازدواجی داشت خیلی بیشتر تو ذهنم میومد.حتی خانم مجرد و ....ولی برای همه دعا کردم.برای هرکی تو این تالار مشکلی داره هم خیلی دعا کردم.


    اما امروز یک کلیپی از مرزبانان ایرانی دیدم،که منو خیلی متاثر کرد و واقعا نمی دونم خانواده هاشون بهشون چی می گذره.
    دوستان اگه امکان داره پایان دعاهاتون این مرزبانان ایرانی را که به گروگان گرفته شده اند؛ از ته دلتون دعا کنید.
    ان شاالله به حق امام حسین و اسیران کربلا به آغوش خانواده هاشون برگردن.


    آقای خاله قزی لطفا خدمت امام رضا که می رید این مرزبانان یادتون نره.
    می گن امام رضا خواهرشون حضرت معصومه را خیلی دوست دارند.می گن اگه به نیت حضرت معصومه یک زیارت امین الله بخونید و بعد امام رضا را واسطه دعاتون قرار بدین خیلی تاثیرش بیشتره.برای ما هم دعا کنید.
    راستی زیارت عاشورا 5 دقیقه هم طول نمی کشه.بعد نماز مغرب و عشا 5 دقیقه بیشتر تو سجادتون بمونید.مگه چی میشه؟

    التماس دعا از همگی
    به شدت به دعا محتاجم
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  12. 6 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (پنجشنبه 07 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), salehe92 (پنجشنبه 07 فروردین 93), آزرم (پنجشنبه 07 فروردین 93), دختر تنهاا (جمعه 08 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 07 فروردین 93)

  13. #87
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام.
    من دعای معراج رو برای برآورده شدن حاجات دوستان اینجا می خونم.

    فقط اگه ممکنه تاریخ چهلمین روز رو بگین که تا اون روز تعداد کسری ها رو جبران کنم.


    صبوری عزیزم. ممنون از زحمتی که می کشی و به یادم هستی. من شرمنده لطف و محبت شما هستم

  14. 4 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 08 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), salehe92 (پنجشنبه 07 فروردین 93), دختر تنهاا (جمعه 08 فروردین 93)

  15. #88
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها


    الان دوستان اگر اتحاد در نوع دعا نداشته باشن اصلا اشكال نداره چون تعداد به چهل و يك نفر نرسيد.


    دوستاني كه ميخوان تغيير دعا بدن بايد اون چند روز رو كه جا موندن خودشون رو برسونند(يعني شبي يك دعا اضافه بخونند تا با ما كه روز 5 هستيم يكي بشن) تا چهل روزمون با هم تموم بشه تعداد زيز چهل هم قبول نيست.(يعني نميتونند از امشب شروع كنند و با ما هم تمومش كنند ميشه35 و به چهل دعا نميرسه.)



    بازم ميگم اين بار چون تعداد به چهل نفر نرسيد فك كنم سي نفر شد نميشد هر شب مختص يك نفر باشه چون براي ده نفر دعا نميشد اميدوارم منظورم رو درست رسونده باشم پس ايندوره چون اول كار بود و خودمن كار شكني كردم و تعداد هم به چهل و يك نرسيد بايد همه دوستان مد نظرتون باشه وانتخاب دعا هم با خودتون هست اگر اين چند روز رو از دعايي كه دوست داريد جا مونديد جبران كنيد تا حداقل در ختم چهل دعا با هم باشيم. دوستان همينطور كه داريد راجع به اين دوره نظر ميذاريد راجع به دوره بعد هم نظراتون رو بگيد تا با فرصت كافي روش برنامه ريزي كنيم و انشاءالله بتونيم ختم دعايي كه مد نظر دوستان هست رو انجام بديم اينبار تعداد تا به چهل و يك نرسه شروع نميكنيم .عجله نداريم منتظر ميمونيم تا تعداد و دعا كامل و رضايت بخش بشه دوره بعد اگر استقبال بشه شايد با دوره اول تلاقي پيدا كنه احتمال هم داره دوره اول تموم شده باشه ولي هنوز تعداد براي شروع دوره دوم كافي نباشه.
    دوستان با راهنمايي ارزشمندتون من رو در اداره اين تايپيك همراهي كنيد.

    -
    سلام بر شما و دلهای پاکتان.

    راستش از وقتی تاپیک راه افتاد، هی خواستم بنویسم و هی به خودم نهیب زدم که "چه بشود؟!" ... اما این پست را که دیدم، ترجیح دادم "کی‌برد" به دست شوم! و حرفهایم را بزنم. امیدوارم بتوانم بدون رنجاندن شما خوبان منظورم را برسانم ...

    ای کاش می دانستم چرا یک عدد اینقدر شما رادرگیر کرده؟ مگر هدف از دعا خواندن، نزدیک شدن به منشا همه نیکی ها نیست؟ مگر قرار نبود برای هم دعا کنید، که زودتر اجابت شود؟ این چطور خداییست که دم و دستگاهش این بالا پایین شدن های ناگزیر را بر نمی تابد؟ این چه جور دعا کردنی است که بجای تعالی روح و جان، هدفش رسیدن به نقطه پایان شده ؟
    مثلا دو نفر برای هم یک روز دعا کنند نمی شود و چهل نفر، بخوانند، حتما می شود؟
    مگر خدا متر و ترازو دارد؟!

    و ای کاش می گفتید کجا نوشته محصور شدن در چنین قالبی شما را به مقصود می رساند. نمی شود همینطور یک مسیر من‌در آوردی را گرفت و رفت ... سر به بیراهه می گذارد ....

    با احترام
    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا

  16. 5 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 08 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), sanjab (پنجشنبه 07 فروردین 93), میشل (پنجشنبه 07 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 07 فروردین 93)

  17. #89
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا ما فردا صبحی خدا بخواد عازمیم مشهد ایشالله رسیدم حرم هم زیارت عاشورا میخونم هم دعا میکنم ایشالله مستجاب بشه

    بانو مصباح

    آقای خاله قزی گرامی خدمت آقا که رسیدین برای همه بچه ها دعا کنید.منو یادتون نره یک وقت!!!

    اگه میشه برامون یک نماز زیارت هم بخونید!و یک نماز حاجت.

    (دعا واسه عاقبت بخیری و یه ازدواج خوب رو چشم ولی نماز خوندن شرمده خوب یکم تنبلم

    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : پنجشنبه 07 فروردین 93 در ساعت 17:31

  18. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 08 فروردین 93), fariba s (شنبه 09 فروردین 93), salehe92 (پنجشنبه 07 فروردین 93), شیدا. (شنبه 09 فروردین 93)

  19. #90
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام بر شما و دلهای پاکتان.

    راستش از وقتی تاپیک راه افتاد، هی خواستم بنویسم و هی به خودم نهیب زدم که "چه بشود؟!" ... اما این پست را که دیدم، ترجیح دادم "کی‌برد" به دست شوم! و حرفهایم را بزنم. امیدوارم بتوانم بدون رنجاندن شما خوبان منظورم را برسانم ...

    ای کاش می دانستم چرا یک عدد اینقدر شما رادرگیر کرده؟ مگر هدف از دعا خواندن، نزدیک شدن به منشا همه نیکی ها نیست؟ مگر قرار نبود برای هم دعا کنید، که زودتر اجابت شود؟ این چطور خداییست که دم و دستگاهش این بالا پایین شدن های ناگزیر را بر نمی تابد؟ این چه جور دعا کردنی است که بجای تعالی روح و جان، هدفش رسیدن به نقطه پایان شده ؟
    مثلا دو نفر برای هم یک روز دعا کنند نمی شود و چهل نفر، بخوانند، حتما می شود؟
    مگر خدا متر و ترازو دارد؟!

    و ای کاش می گفتید کجا نوشته محصور شدن در چنین قالبی شما را به مقصود می رساند. نمی شود همینطور یک مسیر من‌در آوردی را گرفت و رفت ... سر به بیراهه می گذارد ....

    با احترام
    سلام آويژه جان از صحبتهات نه تنها نرنجيدم بلكه خوشحال شدم از اينكه اگر موافق اين كار نبودي اما نظرت رو برامون نوشتي.

    ما درگير عدد و رقم نيستيم بلكه درگير اتحاد و يكدلي هستيم اگر سرچ كني حتما در مورد عدد چهل مطالبي پيدا ميشه ولي اصلابراي من مهم نيست .من از همون شروع هم دنبال يك اتحاد بودم كه تا حدودي موفق شديم .

    من وقتي پست شما رو خوندم تازه متوجه شدم انگار عدد چهل رو خيلي پررنگ كردم و منظورم رو درست نرسوندم قبل از اينكه اين تايپيك رو بزنم هيچ تايپيك اعتقادي رو نديدم كه مدام به روز بشه و دوستان پيگيرش باشن.

    هدف خود من در مرحله اول آرامش بود نه استجابت گاهي ما آدم ها يادمون ميره خدا كجاي زندگيمون هست عنوان بعضي از تايپيك ها رو ببيني متوجه منظورم ميشي.

    شما وقتي يك دعا رو ميخوني و از خوندنش هيچ چيزي براي خودت نميخواي اولين چيزي كه بهت ميده آرامش هست بعد نوع دوستي

    دعاي معراج رو اگر به معنيش دقت كني ميبيني خدا رو با صفات نيكو ياد ميكنه و بعد ازش ميخواد صاحب دعا رو از خطراتي محفوظ نگه داره.من در مورد زيارت عاشورا نظر نمي ذارم اميدوارم مصباح جان بيان خودشون بگن.

    شايد شما بگي من با زبون خودم از خدا ميخوام شما در پنج دقيقه ميتوني خدا رو به اين زيبايي وصف كني و ازش درخواست داشته باشي.وقتي مشكل خودت رو كنار ميذاري با فراغ بال تازه متوجه مفهوم دعا ميشي .

    يا بگي چرا درگير عدد و رقم هستيد ؟؟؟
    خود من وقتي يك روز دعا ميكنم شايد ديگه فرداش دعا نكنم.

    خدا متر و ترازو نداره ما بنده هاش هستيم كه متر و ترازو داريم.

    دوستاني كه اين دعا رو شروع كردند بيان نظراتشون رو بگن تو اين مدت كه دعا خوندن چه تغييري در زندگيشون حاصل شد.

    آويژه جان شنيدي ميگن وقتي براي يكي كاري از دستت برنيومد براش دعا كن ما اينجا دعا ميكنيم ولي هدفمون گره گشاييه وقتي تو دنياي واقعي ببينيم يك نفر با كمك ما مشكلش حل ميشه چرا كمك نكنيم چرا فقط خود بين باشيم اونجا بايد كمك كنيم .





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  20. 5 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    fariba s (شنبه 09 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), دختر بیخیال (شنبه 09 فروردین 93), دختر تنهاا (شنبه 09 فروردین 93), شیدا. (شنبه 09 فروردین 93)


 
صفحه 9 از 50 نخستنخست 12345678910111213141516171819293949 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشورت در برقراری مجدد یک ارتباط دوستانه از نوع سالم
    توسط mahbang در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 21:50
  2. دوستش دارم.دوباره شروع کنم یا ........؟
    توسط پریماه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 16:24
  3. خلاقيت از نوع فرهنگي...
    توسط parnian1 در انجمن گسترش خلاقانه افکار و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 بهمن 88, 16:46
  4. تشكر از دوستام توي موضوع خودكشي
    توسط 1371125 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.