دوست من
اونطور كه فهميدم از دوست پسرت خيلي هم دل خوشي نداري.
در مورد رابطه ات اشتباه كردي اما الان كه خواستگار خوبي داري بهتره با خودت رو راست باشي و اگه پسر خوبيه و راجع بهش مطمئني از دستش ندي ...
البته در اين بين ممكنه دوستت برات مشكل ايجاد كنه پس بهتره باهاش صحبت كني و متقاعدش كني و رابطه ات رو خاتمه بدي .. البته فكر ميكنم بهتره در مورد اون به خواستگارت هم بگي قبل از اينكه اون بخواد مشكلي بوجود بياره .البته در مورد مسائلي كه باهاش داشتي بهش چيزي نگو فقط بگو از اينكه دوست پسر داشتي پشيموني و ميدوني اشتباه بوده.
موفق باشي








علاقه مندی ها (Bookmarks)