سلام دوست عزیز
درکت میکنم الان ناراحتی وبه دنبال راه چاره میگردی
فقط یه سوال میخوام بپرسم اگه بخوایم به هرقیمتی توجه بدست بیاریم درسته؟
به نظرمن احساسات روکناربذار میدونم به توجه ومحبت نیازداری ولی فعلاهمه روبیخیال شو
بعدیه کاغذبردارتوش همه خواسته هات روبنویس معیارهاوارزوها وانتظاراتت ازهمسرایندت
تویه کاغذدیگه معیارهاوشرایطی که این اقاداره روبنویس
خیال بافی تعطیل
فقط واقعیت هاروبنویس اینکه دراینده این چنین خواهدشدنه درحال حاضرچطوری هست
بعدش ببین میتونی باشرایطش کناربیای ؟
خانواده باازدواجتون موافقت میکنند؟
الان وقته اینه که چشمهاروبازکنی باعقل به موضوع نگاه کنی
اگه بخواهیم واقع بینانه حرف بزنیم مادخترهااحساساتی هستیم هرچقدرهم احساساتمون روکنترل کنیم بازواردماجرامیشه ولی پسرها منطقی ترند وقتی میخواهندکاری روانجام بدند احساسات روکنارمیذارن فقط باعقل تصمیم میگیرند مثلا پسری بخوادبابه خواستگاری بره اول خودش وشرایطش رودرنظرمیگیره چی داره چی نداره خانواده دخترچه توقعاتی دارند وووو همه روسبک سنگین میکنه بعدتصمیم میگیره هرچقدرهم دختررودوست داشته باشه ولی اول خودش رومیبینه امامادخترهابرعکس اول پسر رومیبینیم میگیم باشرایطش کنارمیام عشق باشه کافیه
به نظرت کافیه؟
راستی زوددلخورنشو کسی اینجابدت رونمیخواد همه بخاطرخودته درک میکنم تواین شرایط ادم زوددلخوروناراحت میشه ولی گاهی لازمه یکی یه تلنگری به مابزنه هرچندبه ناراحتی مامنجربشه همین تلنگرهاست که باعث میشه واقع بینانه تر نگاه کنیم
موفق باشی
- - - Updated - - -
مگه میشه پدری بچش رودوست نداشته باشه ممکنه ناراحت باشه ولی به معنی عدم دوست داشتن نیست
مطمئن باش دوست داره ولی به روش نمیارهقلب همه پدرومادرهاواسه بچشون میتپه
- - - Updated - - -
دوستان دو گونه اند : يكي آنان كه هميشه شما را مي خندانند و از ايشان خيري نخواهيد ديد، ديگر آنان كه عيب شما را مي گويند و شما را به انديشه وا مي دارند؛ قدر ايشان را بدانيد.((ابوالعلاءمُعري))







قلب همه پدرومادرهاواسه بچشون میتپه

علاقه مندی ها (Bookmarks)