به نظر من شاد زیستن خیلی راحت و اسونه! ولی ما در کمال تعجب زندگی را خیلی پیچیده می کنیم و خیلی ساده و بی جهت دنیا را به کام خودمون تلخ می کنیم و کلی شرط و شروط برای شاد بودن خودمون میذاریم!!!!
به امید روزیکه همگی بدون هیچ شرط و شروطی شاد و خندان باشند![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)