به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام..
    بازم من اومدم با یه دنیا مشکل که فکر میکنم حل شدنی نیست و من خودمو الاف کرم..
    بعد از این همه مدت هنوز شوهرم مثل سابق رفتار میکنه..اون خونه باباش میمونه و من هم خونه بابام و برای یکی 2 وعده خیییییییییییییللللللللللی ییییییی بهم لطف میکنه منو میبره خونه باباش.اونم به زور و اصرار من..پریشب بهم گفت برو خونه بابات دیگه من اینجا راحت نیستم تو هستی.گفتم من که به کارت کار ندارم.گفت میخوام با داداشم فیلم ببینم شب تو هستی نمیشه.گفتم برو ببین من کاری ندارم بهت.بماند که بعد از اون 20 بار با لحنای مختلف گفت برو.شب رفت فیلم نگاه کردو منم رفتم خوابیدم.اونم ساعت 3 نصفه شب اومد خوابید.منم هیچی بهش نگفتم..
    دیروز نهار خونه مامانم اینا بودیم.از خونه مادرشوهرم اینا که داشتیم میرفتیم مادرشوهرم به شوهرم گفت بعد از ظهر منو بابات میریم ختم پدرزن پسر عمه ات..ما خونه مامانم بودیم که زنگ زد به مادرش چی شد میرین؟مادرش گفت بابات نمیاد از طرفیم بده اگه نریم.شوهرم گفت من میام راضیش میکنم میبرمش.من بهش گفت من با زن پسر عمه ات صمیمی هستم بذار منم بیام.گفت نه نمیخواد.گفتم پس اگه مامانت خواست بیاد منو هم بگو بیام دوست دارم بیام باهاتون باشه چشم حتما میام.
    1ساعت گذشت من به شوهرم زنگ زدم ببینم رسیدن یا نه که 2بار زنگ زدم جواب نداد به گوشی مادرشوهرم زنگ زدم دیدم بعععععععععله تو ماشینه و دارن میرن.اونجایی که میخواستن برن یه شهر دیگه بود و 1 ساعت و نیم با شهر خودمون فاصله داشت.بهش گفتم گوشیو میدی به ..گفت شوهرت داره رانندگی میکنه میگه بهدا زنگ میزنه.
    منو میگی اتییییییییششش گرفتم.1ساعت بعد زنگ زد جواب ندادم.خییییلی عصبانی بودم از دستش.دفعه اولش نبود که منو میپیچوند با خانوادش میرفت.اینا همه زیر سر اون بابای کثافتشه..وقتی من هستم انقدر باهام بدرفتاری میکنه و معذب رفتار میکنه که شوهرم به خاطر اون منو پس میزنه.اخر شب بهش اس دادم کجایی عزیزم؟همین کلمه عزیزمو که گفتم و بهش اس دادم پررو و حق به جانب شد.گفت قبرستون کدوم طبسی زنگ میزنم جواب نمیدی؟منم گفتم خیلی پررویی..دیگه یادم نیست چی گفتمو اون چی گفت فقط یادمه اون خییییللللللییییی حق به جانب رفتار کرد..منم بهش گفتم زودتر کارتو بکن بریم خونه خسته شدم اینجا اونم گفت باشه.
    دیشب تا صبح گریه کردم حالم اصلا خوب نبود.بهش اس دادم تو باعث حال بد منی.اونم واسه اینکه دست پیشو بگیره گفت فکر کردی حال من خوبه؟
    منم گفتم چرا حالت بد باشه؟من اضافی هستم.تو که هرکار بخوای راحت میکنی دیگه
    اونم گفت همه کارات افراطیه خسته شدم..حالم از خودمم بهم میخوره
    اصلا طبق معمول نمیخواد قبول کنه کارش اشتباه بوده..باز میخواد همه چیو بندازه گردن من.منم بهش گفتم:
    ازت توقع دارم منو به عنوان شریک زندگیت قبول کنی کارم افراطه؟بهت میگم تو به عنوان یه مرد متاهل هر مجلس و مهمونی میشه تنها نری افراطه؟چرا چرت و پرت میگی این حرفا چیه اخه میزنی؟اینام چیزیه که من بخوام سرش باهات بحث کنم؟منم حالم از کارای تو بهم میخوره که باید باهات سر ابتدایی ترین مسائل بحث کنم..یعنی واقعا این چیزارو خودت نمیفهمی؟تو هر جا دلت خواست منو پس بزنی با خانوادن بری اونوقت من اعتراض کنم افراطه؟کجای دنیا این حرفو تایید میکنن؟اخه بیشعور مگه من دوست دخترتم؟؟

    خسته شدم از کاراش..از حرفاش..از رفتاراش
    اخه چرا باید حتی سر اینجور چیزا هم بحث داشته باشم باهاش؟؟این اس ام اسو صبح بهش دادم.هنوز جواب نداده احتمالا خوابه..
    مطمئنم همه این حرفا زیر سر باباشه..باباش همش میخواد بین ما جدایی بندازه و از دست منم هیچ کاری بر نمیاد..هیچ کاری..چون شوهرم با باباشه..همش دوست داره با خاونوادش تنها باشه و من نباشم..
    چکار کنم؟؟
    چرا بعد این همه مدت کسی نمیتونه واسه این مشکل من یه راه حل بده؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید tannaz joon تشکرکرده است .

    الهام20 (دوشنبه 04 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.