دوستان عزیز اگر در سالی که گذشت حرفی زدم که دلتون شکست و یا کاری کردم که ناراحت شدید ، خوب کردم .... سال آیندم برنامه همینه . عیدتون مبارک
این که گفتم شوخی بود . اما دوستان ... بیائید از همین این آغاز سال نو کینه ها و کدورتهای قدیمی رو دور بریزیم تا جا برای کینه ها و کدورتهای جدید باز بشه
اینم شوخی بود
دوستان عزیز امیدوارم سال نو براتون سال خوبی باشه ، سالی سرشار از شادی و سلامتی و موفقیت








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)