به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط قلوب نمایش پست ها
    سلام
    من چند وقت پیش با خانواده به خواستگاری یک خانمی رفتم که خواهرم معرفی کرده بود.
    چند مدتی که گذشت و چند جلسه خواستگـاری رفتیم که توی هر بار جواب منفی شنیدیم ؛ خانواده دختره کاملا راضی بودن ولی دختر خانم همش جوابای متفاوت می داد. یه بار می گفت می خوام فعلا درس بخونم یه بار می گفت خب حالا بمونه واسه بعدا تصمیم بگیریم الان نمی تونم جواب بدم یه بار دیگه دوباره با شدت می گفت نه !

    منم خودم اصـرار زیادی نداشتم و ندارم ؛ ولی مادرم و خواهرم زیادی اصـرار داشتن و دارن روی این خانم. حالا بعد از حدود 2 ماه و نیم گذشتن از آخرین جواب منفی که به ما دادن و من هم کلا دیگه پشیـمون شدم، دختر خانم به من دیروز پیامک دادند که نمی دونم از زندگی ناامید نباش و از این حرفا ... !!

    می خوام بدونم این می تونه نشونه این باشه که این خانم علاقه به ازدواج با من داره ؟ یا مثل همه حرفای قبلیش فعلا درگیر احساساتش هست و کنترل روش نداره که بخواد یه تصمیم قطعی بگیـره ؟

    منم نه اینکه ازش بدم بیاد ، تقریبا شرایط یکسانی از همه لحاظ داریم ولی خب این رفتارا اذیتم می کنه. یعنی چی که چند بار بصورتای مختلف جواب منفی بده بعد دوباره بعد چند ماه بیاد پیامک بفرسته ؟! وقتی هم بهش گفتم چرا پیامک فرستادی ، گفت هیچی فقط یه پیامک قشنگ بود خواستم برای شما هم ارسال کرده باشم !!!

    سلام دوست عزیز

    بهتره اجازه دهید دختر خانم د نظرتون سنگ ها را با خودش و ابکند و فکرهایش

    بکند و تصمیم جدیدی بگیرد . انتخاب شما برای یک زندگی مشترک بوده .

    بهتره است در زمانی بهتر و با حضور خانواده یا خواهری بیشتر صحبت کنید .

    تا شخصیت خانم را سنجیده .

    در روز خواستگاری هم برای دختر هم برای پسر جوع استرس زیادی اجیاد میکند.

    و حرف های زده میشود که اصلا منتقی نبوده .

    .(تحقیقات فراموش نشود )

    حتی اگر هم شخصی معرفی کرده باشد .

    موفق باشید
    بازگشایی دوباره مجددتالار را

    به همه دوستان عزیز تبریک

    عرض میکنم.

  2. 2 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    kiann (جمعه 01 فروردین 93), قلوب (پنجشنبه 29 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با رفتار سرد و بی تفاوت خواستگارم چه کنم
    توسط taranom2002 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 29 خرداد 95, 16:09
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 آذر 94, 11:15
  3. تردید در انتخاب خواستگارم به علت 10 سال تفاوت سنی.
    توسط mahta_m در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 تیر 92, 11:35
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  5. انتظارات خواستگار و تفاوت با نظر من (شدیدا" محتاج کمکم )
    توسط setaree11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 آذر 90, 21:48

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.