http://www.hamdardi.net/thread1578-10.html
سلام صالحه جان .مدت اشتراكم تموم شد نتونستم پيغام خصوصي بذارم .
درپست شماره100 شيدا توضيح داده بايد چكار كني.
دوستان محترم همدردي زمان زيادي باقي نمونده اگر نهايتا تا فردا بعد از ظهر ليست نهايي ميشه وانشاءالله اولين ختم دعا رو شروع ميكنيم اگر دوست داشتيد در اين راه ما رو همراهي كنيد.






پاسخ با نقل قول

بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


علاقه مندی ها (Bookmarks)