سلام صبوری جان. سال نو مبارک.سلام منو به امام رضا برسونید و ما بچه های همدردی رو از دعاهاتون محروم نسازید.نماز زیارت هم به نیابت ما بخونید.
من اسامی رو بهتون اعلام میکنم.
تشکرشده 851 در 242 پست
سلام صبوری جان. سال نو مبارک.سلام منو به امام رضا برسونید و ما بچه های همدردی رو از دعاهاتون محروم نسازید.نماز زیارت هم به نیابت ما بخونید.
من اسامی رو بهتون اعلام میکنم.
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
ammin (چهارشنبه 28 اسفند 92), aysu (چهارشنبه 28 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 29 اسفند 92), واحد (سه شنبه 12 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 28 اسفند 92), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92), صبوری (چهارشنبه 28 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)