سلام بر خانم شکوفه کویری
می بینم خیلی خسته ای
نگران نباش همه ما اینجا هستیم که خستگی هامون را کاهش بدهیم. و آرامش رو بیشتر به قلبمون دعوت کنیم.
دقت کردید، هم نامی که انتخاب کرده اید (شکوفه کویری) توی خودش یه تناقض جالبی داره ، هم نوع مشکلتون درون خود تناقض داره
شکوفه کویری محترم
لطفا خوب دقت کن.
من فشارهایی رو که شما احساس می کنید کاملا درک می کنم. روش شما هم برای حلش پافشاری بر روش احساسی خودتون هست.
اما برای پیدا کردن ریشه مشکل باید دقتی فراتر از بیان و فهم احساسات داشته باشید.
شما به گفته خودتون 3 سال پیش آرزویی کردید.... که این آقا پاک باشه ولی هرچی باشه.....-- حالا متوجه شدید که این آرزو و خواست شما اشتباه بوده است....
حالا هم آرزو می کنید و می گویید :
من دلم میخواد تو اینجوری باشی گل بخری کادو بخری توجه کنی تعریف کنی منو ببری بیرون گردش..... و حتما 3 سال وقت نیاز داری تا باز متوجه بشوی باز هم اشتباه می کنی.
لطفا مجددا بررسی کن. و با این راهنمایی مجددا به عملیاتی کردن پست قبلی ام بپرداز که :
یه تقلب هم می رسونم بهتون که خیلی برایتان صحبتهایم گنگ نشون نده:
انرژی احساسی صلح آمیز
هر وقت که به نتیجه ای در مورد ریشه مشکل رسیدید اعلام کنید، تا به کمک دوستان در مورد حل آن هم به تدریج اقدام کنیم.











علاقه مندی ها (Bookmarks)